Gå til innhold

Tida går så utrooolig sent!!!

Anbefalte innlegg

Hver dag snegler seg avgårde.... IKM neste uke, jeg kan nesten ikke vente.... Har kjent en del symptomer, men hva kroppen kan innbille seg når man ønsker noe sterkt ;) Ja, også jeg da...

Krysser fingrene for alle IKM uke 47-jentene :)))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7084017-tida-g%C3%A5r-s%C3%A5-utrooolig-sent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Netta,

hvilke symptomer har du da? Selv kjenner jeg mye rart men avskriver det til naive forhåpninger da jeg egentlig tror at timingen desverre ikke har klaffet denne måneden. Men.......jeg håper jo litt likevel da - litt naiv er det lov å være, og hvem vet....kanskje er det symboler og ikke innbildninger;)

Jeg har hatt smerter nederst i magen når jeg reiste meg-nettopp det samme symptomet som min søster fikk da hun ble gravid. Jeg er utroooolig trøtt om dagen, kan også komme av årstiden. Får plutselig trang til å drikke MYE melk. Kan komme av tørste rett og slett, for jeg er mye tørst om dagen, og jeg er glad i melk :) Humøret svinger som bare det... Det er jo så mye at det bare er nødt til å være innbilning fra kroppen sin side... Håper jo litt likevel jeg og da ;) Men man tør liksom ikke å håpe for mye, er så redd for å bli skuffa...

Når er din IKM da?

Har ikm 23.nov, så det er omtrent en uke til. Har vært utrolig trøtt som du skriver - nesten utmattet....men jeg tror også det kan være årstiden. Ellers føler jeg jo mye rart i magen, men det er sikkert vanlige følelser som jeg plutselig er blitt bevisst på. Tenkte jo ikke over hvordan magen hadde det før vi begynte å prøve;) Har rare murringer i magen og underlivet og har hatt det siden el men det er kanksje fordi det er min første pillefrie periode. Ellers har jeg hatt skikkelige pms-tendenser, men det har jeg aldri pleid å få så tidlig.... Så jeg gir meg selv lov til å håpe, men tror vel ikke så mye på at det skal gå i boks så fort.

Når har du IKM?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...