Gå til innhold

Anne mor36 og Abracadabra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så koselig å se igjen noen kjente nick - jeg husker dere fra ass befruktning sidene i vinter.

Tenk at nå er tiden vår snart kommet til at vi skal føde. Hender jeg tenker et år tilbake ;bekymring, frustrasjon og fortvilelse for min del ihvertfall.

Men nå er magen stor og datoen er der snart. Har termin 23.nov, så nå har nedtellinga begynt på alvor. Vil bare ønske dere lykke til!! Håper ingen av oss må gå noe særlig over datoen!!!

Lykke til -

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Torro! Veldig koselig å bli husket, tusen takk for lykkeønskninger, sender masse tilbake til deg og! Du har termin seks dager før meg du da... og er forresten helt enig, håper vi slipper å gå over tiden, vi som har ventet så lenge i utgangspunktet, hehe!

Vi er så glade og takknemlige for at vi ble gravide, vi var jo så superheldige å klare det på første icsi-forsøk, og fremdeles har jeg nesten et snev av dårlig samvittighet for det...er jo innom Ass Befr-sidene innimellom, og blir veldig ydmyk når jeg ser at mange av dem jeg bimmet med i sin tid sliter fremdeles. Jeg vet at i den fine gjengen der inne er det ingen som er annet enn glade på vegne av oss som klarer å bli gravide, men jeg følte nesten at jeg snek i køen, om du skjønner! :-) Tenker ofte på dem og krysser fingrene nesten daglig for at statistikkene på IVF-suksessene til klinikkene rundt omkring skal skyte i været. ;-)

Nei, denne julen blir det i hvert fall ekstra mye å være takknemlige for i vår lille familie.

Du da, har det vært et ok svangerskap? Vet du kjønn? Ønsker deg og dine alt godt fremover i hvert fall! :-)

Skrevet

Hei Torro... :))

Koslig at du husker oss... Husker deg veldig godt jeg også.... Og følelsen av frustrasjon for ett år siden... Men nå bare gleder jeg meg... :))

Legges inn nå på torsdag jeg da... Skal igang settes i sv uke 38 eller rundt der pga galle syrer i blodet... Så de skal ta masse prøver fra nå uke 36... Godt å bli passet på ja... :))

Vil ønske deg også masssssse lykke til.. :))

Klem fra

Skrevet

Må vel si jeg har hatt et ok svangerskap selv om jeg har vært mye sliten. Den siste tiden har jeg vært sykemeldt pga masse kynnere, så det har vært en litt passiv tilværelse.

Babyen min er visst litt liten, så jeg har gått til ul kontroller mange ganger - den siste tiden hver uke. Blir jo litt redd, men de har lovt at de legger alle kort på bordet - sjuler ingen ting for meg, så da får jeg vel stole på det da!

Denne julen blir virkelig spesiell. Det blir nok den aller beste julegaven vi har fått noen gang.!!!

Anne mor - du skal kanskje føde på et av mjøssykehusene? Syns å huske at du bor der en plass. Så kanskje vi møtes på fødeavd - jeg skal føde på gjøvik.

Det blir spennende å vite hva vi får. Jeg har valgt å ikke vite kjønn på forhånd, men er overbevist om at det blir en gutt):

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...