Gå til innhold

bim treff tønsberg...havariet

Anbefalte innlegg

hei vi er 2stk som har veldig lyst og komme men jeg er veldig sjenert..

hvordan skal vi lissom si at vi vill komme a? vet jo ikke hvem vi skal kontakte når vi kommer ditt så er veldig usikker..hadde vært fint om vi kunne fått en liten forklaring føler meg litt dum nå men hehe virke veldig koselig så vi har veldig lyst:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7083926-bim-treff-t%C3%B8nsberghavariet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så koselig da, jo flere jo bedre. Og det har bare vært ett treff tidligere så vi er ingen som kjenner hverandre, bortsett fra et par stykker som visste hvem hverandre var :) Det er ingen å si ifra til, det fungerer slik at de som har lyst møter opp på Havariet kl 1900, vi som var der sist har reservert et stort bord til denne gangen :=) Var selv litt nervøs forrige gang, kjente jo ingen, hva om jeg ikke fant noen andre gravide, hva om jeg gikk bort til et bord med jenter som ikke tilhørt bim treffet osv, men det gikk helt smertefritt. En av servitørene på Havariet stod i døra og guida alle som så enten gravide eller litt forfjamset ut bort til et bord hehe så vi fant hverandre alle sammen :))) Kom da vel, kjempe koselig :))))

Hei!

Nå er det ikke lenge til treffet begynner. Jeg gleder meg. Håper det kommer mange i dag og. Vi var jo 11-12 stk sist.

Når dere kommer inn døra så er det til venstre. Midterste sofagruppa med kule mager hihi....

De som var med sist bodde veldig spredt. Alt fra Holmestrand, Tolvsrød, Teie o.l

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...