Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Skal bare ta fly ca 30 min.før jul,da er gutten ca 3 mnd.Har jeg han på fanget da?Hvordan går det med dott i ørene?Betaler man overlast for vogn og bilstol som sendes som bagasje?
3godklumper Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Du har han på fanget m/ekstra barnesele. Amm eller gi flaske når dere begynner å ta av. Da slipper de trykk og som ofteset sovner de i duringen Barnevogn får du sende gratis. Men bilsete varierer mellom flyselskapene.. Ryen Air tar seg betalt pr. enhet. Og da er sete med, men ikke vognen. God tur! Min erfaring er at det er veldig greit å fly med så små babyer, og jeg har gjort det ganske mye. Sørg for at du får gått på flyet først, det er kotyme
Babykilo Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hvordan blir det med en baby på 6, nesten 7 mnd? Litt vanskeligere? Det skal nemlig vi før jul. Nervøs, jeg...
3godklumper Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 bh Er det samme for alle barn inntil to år. Så jo større jo verre, egentlig :-) Må prøve å få ett ledig sete ved siden av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå