Gå til innhold

jeg vil bli tynn igjen!!


moa73

Anbefalte innlegg

Nå har jeg satt meg inn i ulike kurer og d er vanskelig å si hvilken som er best for meg, men jeg synes GI dietten virker bra. Så NÅ starter jeg med en streng 2 ukers kur for å komme igang. Min mann gjorde det i sommer og han gikk ned mye på de 2 ukene og har holdt vekten.

Alle kg jeg går ned er bra, men målet er 6 kg på en måned. Etter d går d ikke like fort og jeg vet at d må en livstilsforandring til. (Jeg har 15 kg overvekt)

 

Er d fler som vil starte nå? Bra med flere så vi kan motivere og hjelpe hverandre:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Marø!

om du ammer så er d ikke bra å slanke seg.. Kroppens avfallsstoffer går over i melken. Hvor gammel er din baby? Det er bedre å spise sundt å gå tur men vognen. D er bare d at d er så vanskelig, ikke sant:)

Jeg har lest en del om mat med lav GI ( fullkornsproduter, mer protein, mindre brød og potet ol) dette er bra å spise om du ammer, men ikke lurt å starte på en kur helt uten karbohydrater om du fullammer. D finns jo litt ulike tips om GI men alle går ut på d samme så les f.eks om Fedon Lindberg, Fredrik Paulun eller noen annen

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...