It's all about me Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 For det må da være noe annet enn at sportsdelen ikke kan snus begge veier?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Venninna mi sin vogn knirker som bare det, og den er bare brukt i to mnd. Hun har ikke sagt at det plager henne, men jeg synes det er utrolig hvor mye den bråker når vi går tur. Men kanskje det hjelper med litt smøring?
Mini&Meg Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg skal kjøpe 3-hjuling til mini, det jeg syntes er minuset med denne vognen er at den veier 14 kg, i forhold til oth og easywalker som bare veier 10 kg. Ellers syntes jeg det er en kjempefin vogn. Men de som har den sier at den ikke er tung og kjøre alikevel,men jeg kommer til å velge en av de som er lettere =)
It's all about me Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 14 kg er ikke negativt for meg iallfall, med tanke på at den vogna som skal byttes ut veier 20 når sportsdelen er på, he he. Kunne ikke akkurat mye om vogner da jeg kjøpte den.
Mini&Meg Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 ja ikkesant,man lærer fort..hehe. Enig i at 14 kg ikke er mye og siden det er svingbart forhjul merker man nesten ikke vekten av vognen.
ME :) Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Jeg kjøpte den i går, og er veldig fornøyd m valget, selv om vi ikke har brukt den enda. For meg var det negative at sittedelen (som nevnt) ikke kan snues, og at bagen er litt liten. Men da vi så på den i går, var ikke bagen så liten alikevel, og det er god plass til en voksipose med hard bunn oppi, evnt. Veldig greit med Mamaboard bak, mannen min kommer til å trille mye til våren grunnet det!
Gjest Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 nei,bagen er visst veldig romslig,like stor som bagen til basson vogna=)Bare at den har litt annen form
It's all about me Skrevet 16. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2006 Men er det bare sportsdelen som ikke kan snus eller gjelder det bagen også? Det var noen som sa her en gang at bagen kunne man ha den veien så man så oppi den når man trillet, men jeg klarer ikke helt å få det til å stemme.
mammmamia ** Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Du kan ha bagen mot deg ja :-) Hardbagen altså, den som du setter på når du tar av sportsdelen.:! Ulemper med TFK etter min mening: - Den er litt stor, ruver veldig (så om du er lav så føles den veldig stor) - Den har litt teit kalesje, flat og veldig bred, men stor da... Synes den ser litt teit ut... - Utseendemessig er den kanskje ikke helt min stil, litt for mye glidelåser og sånn dill... - Vanskelig tilgjengelig handlekurv, men med GOD plass oppi..! STORE fordeler ved TFK: - Den er kjempelang og bred i sittedelen, så kan brukes til ungen ikke skal ha vogn mer - Smal mellom bakhjulene, til tross for at den virker stor og bred - Den har regntrekk, stormtrekk og et kombi regn-/stormtrekk - Stor titteluke i kalesjen - Kjempeliten sammenlagt - Regulerbart fotbrett så liggelengden blir helt horisontal - God plass i handlekurven - MEN vanskelig tilgjengelig med sportsdelen, særlig når ryggen er lagt ned..! - Håndbrems - Regulerbar bøyle - Bra fjæring Sånn generelt er TFK den beste vogna, mer praktisk enn Easywalker og OTH, som du nevner... MEN - jeg liker ikke helt utseendet på TFK, synes OTH er hundre ganger lekrere, men dessverre mye mindre praktisk :-(
It's all about me Skrevet 16. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2006 Oj, takk ) Da må jeg bare spørre om en ting til (he he, blir vist aldri fornøyd) Er den stødig selv om den er smal mellom bakhjulene?
mammmamia ** Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Den er kjempestødig selv om den er smal ja..! OTH har faktisk lettere for å tippe, men uansett er det jo ikke lurt å overlesse vogna da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå