Lykkeliten-74 Skrevet 14. november 2006 #1 Del Skrevet 14. november 2006 Noen som har termin i slutten av feb fra Harstad her? Har dere meldt dere på svangerskapskurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To store og en i magen Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 hei har termin i slutten av februar har også mld oss på kurs vet u når det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten-74 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2006 Nei, jeg skulle visstnok få info i posten fra jordmora og hun sa det startet 1 mnd før termin. Det blir nok bra, kanskje vi ses:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To store og en i magen Skrevet 5. desember 2006 #4 Del Skrevet 5. desember 2006 spurte i går... blir rett over nyttår for oss. Var så mange med termin i februar at hun måtte dele gruppen i 2...første halvdel av februar fikk kurs i desember, mens andre halvdel får i januar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten-74 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2006 Åja, ja det blir nok bra! Blir hyggelig å treffe flere, håper vi kan lage barselgruppe etter at bebisenen er kommet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To store og en i magen Skrevet 20. desember 2006 #6 Del Skrevet 20. desember 2006 :)håper også det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucia85 Skrevet 7. januar 2007 #7 Del Skrevet 7. januar 2007 Heihei er fra Harstad jeg og, har termin den 15 februar, har meldt meg på kurs som heter MammaSnart, og ledes av Lililan Manger Rørosgaard. kursene går 15 og 18 Februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucia85 Skrevet 17. januar 2007 #8 Del Skrevet 17. januar 2007 oisann..det var litt feil ja, me nte jo at kursene går i januar hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå