Gå til innhold

3 dagers penicilin kur

Anbefalte innlegg

HEI!

Jeg var hos legen idag på svangerskapskontroll, der var alt bra men de skulle sette urinen til dyrkning, skulle ringe igjen imorgen.

Legen sa hvis det var infeksjon som hun trodde det var måtte jeg få en 3 dagers kur penicilin.

Hun sa den kunne sette igang fødselen.

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7083452-3-dagers-penicilin-kur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holt på å få sjokk når legen sa at fødselen kunne settes i gang, jeg er jo ikke sikker på om det er akuratt apocilin jeg får men det var en 3 dagers penicilin kur jeg skulle få å den kunne sette igang fødselen.

Altså hvis jeg begynner på den kuren imorgen kan lille gutt komme torsdag,fredag eller lørdag.

Har termin 24 des.

Legen sa det var ingen fare å gi meg den kuren så lenge jeg var i uke 35 å alt var bra med babyen-

hmm..fikk beskjed om at det ikke var farlig med pencilin jeg.. her har det ihvertfall ikke skjedd stort enda.. selv om jeg er klar som et egg...er jo litt skremmende og tenke på at det kan sette det i gang ja.. men men hvis legn sier det ikke er farlig så er det sikkert ikke det...men jeg var veldig nervøs når jeg tok pencilin var redd det var skadelig men han er like frisk og hel i følge ultralyd:)

Annonse

jeg ringte legekontoret idag for å høre om hvordan det var godt med dyrkningen.

Det var bare en urinveisinfeksjon.

Har hatt det før.

Det er jo ikke noen penicilin kur det.

Men jeg hørte en gang at det var farlig å ta like før termin.

Jeg har termin 24 des.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...