Gå til innhold

Skal jeg aldri føde?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite syte innlegg, men må bare få det ut.....Hadde ul termin 3 november..altså 11 dager siden... har gått med diare og mens murringer, vondt i korsryggen og vært veldig veldig følsom i flere dager, enorme vann ansamlinger i kroppen... alle sier at dette er tegn på en fødsel som er rett rundt hjørnet.... men i dag rant begeret over for meg....våknet opp i dag tidlig..kjempe skuffet for at ikke noe er skjedd...ringte mannen min for et par trøstende ord, men tror egentlig han er lei all klaginga mi over hvor jeg har vondt o.s.v.... virket ikke som han brydde seg...så jeg ringer mamma...hun tar telefonen og det eneste jeg klarer å si er å mamma....også griner jeg som en unge... herregud hva skjer inni kroppene våre????

Jeg bare lurer på hvorfor kroppen min bare ikke vil ha denne babyen ut, hvorfor i alle dager kan jeg ikke få lov til å hilse på lille jenta mi som jeg har så utrolig lyst til å møte....også er det denne skrekken for å bli satt i gang da... fått beskjed om at jeg blir satt i gang til fredag, hvis ikke noe er skjedd... men har hørt så mye negativt om det å bli satt i gang...at det er så mye værre en naturlig fødsel... blir helt nervevrak her jeg sitter og kjører hodet mitt......klarer jo ikke akkurat å slappe av...

Det må vel være nok klaging... måtte bare ha det ut......Takk for at du tok deg tid til å lese:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære kjære du!! Stakkars deg! Klart det ikke er syting og klaging å ønske at fødselen skal begynne når du er så mye over tiden! Det du kan trøste deg med er at du har for øyeblikket aldri vært nærmere denne fødselen, og at det snart kommer til å skje saker og ting! Skal sende den noen gode energier slik at det snart begynner ;)

Masse masse lykke til!

Klem

Skrevet

Huff stakkars deg da! Kjenner meg igjen selv, jeg er like skuffet hver morgen når jeg våkner og det ikke har skjedd noe. I følge meg selv er jeg 5 dager på overtid nå, mens lege og sykehus mener det er 9 dager til termin, så jeg sliter også litt med motivasjonen om dagen!

Håper at det ordner seg for deg og at en naturlig fødsel setter i gang innen fredag da!!

Og som legen min pleier å si til meg: "At babyen er der enda, betyr bare at alt er i orden og at babyen trives godt." Det er da en trøst synes jeg :)

Skrevet

Forstår deg godt jeg. Jeg har enda 12 dager til termin og føler det litt på samme måte. Venter tvillinger og føler meg rimelig utslitt. Har jo hørt at tvillinger ofte kommer før tiden (var i tillegg innlagt pga fare for fortidlig fødsel)...så jeg har liksom vært forbredt så lenge. Jeg blir like skuffet hver morgen over at ingenting har skjedd. Skal imidlertid forsøke å ta meg sammen frem til kontroll på fredag. Da skal jeg be om å få en dato for igangsetting. De kan da umulig la meg gå over termin??? ( i en bok jeg har, står det at tvillinggravide i Danmark blir satt igang uansett til termin om ingenting har skjedd...da burde de følge det samme her. Er jo pga sikkerheten til både mor og barn).

Lykke til! Håper du slipper igangsetting. (har hørt at det er veldig individuelt for hvor vondt det er. Er mange som sitter med en positiv opplevelse fra igangsettingen også)

Skrevet

Stakkars deg, skjønner godt at du er lei. Jeg er ganske lei, og jeg skal bli satt igang på torsd. 3 uker før termin. Har ikke lov til å være lei jeg da, du har jo gått 4 uker mer enn meg! Håper at babyen din snart kommer ut. Lykke til :o)

Skrevet

tusen takk jenter....hjelper med noen gode ord:) lykke til til alle dere også!

Skrevet

hehehe det er bra dårlig av folk å si at det er tegn på at fødsel er nær forestående når en er 11 dager over. Det er det jo uansett liksom. Går ikke an å ta feil der :o)

Skjønner deg godt jeg. Jeg er selv 10 dager over nå, og livredd for å gå så lenge at jeg må bli satt igang. Gikk 15 dager over sist og ble "reddet" i siste liten da det startet av seg selv den 15.dagen. Er ikke overbesvist om at jeg vil ha like mye flaks denne gang. Og som en som bare har styrtfødsler bak seg er det ikke noen fordel å skulle bli satt igang. Var fordi legene ikke ville utsette meg for det at jeg fikk gå forbi 14.dagen sist.

Vi har lov å klage nå. Det er ikke så lett og gå over med det presset det innebærer for oss. Det er jo et lite kappløp med tiden og.

Lykke til! Vi får krysse fingrene for at de popper ut snart :-)

Skrevet

ja klart det er greit å være forferdelig lei nå, som du er så lenge over, jeg er selv 9 dager over, og begynner å frykte igangsetting. men baby skal ut, og jeg vet at det er forskjellig hvordan man opplever å bli satt i gang. Har lest noen fine historier her fra jenter som synes at fødselen gikk greit selv om de ble satt i gang.

Det er kanskje teit å si, men det er jo bra at vi faktisk blir satt i gang, fordi det innebærer en viss risiko å ha den så myelengre inni magen enn 14 dager.

Ønsker deg masse masse lykke til, og at du ser litt lysere på det, noen ganger må man liksom litt i kjelleren for å komme seg opp igjen.

Klem

Skrevet

Du må ha SEX.... det setter i gang!!!! masse SEX!!... om du ikke føler for det , få han til å stappe den inn å gjøre seg ferdig :) du må ha det stoffet som er i sæden hans :):) lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...