Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen idag. Da går jeg over i min 3. prøveperiode...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda!!

Sender deg mange gode og varme klemmer som trøst!!

Og noen positive tanker som hjelper til å tenke fremover!!

Kom den til tiden, eller litt sen sånn at en får sjanse til å håpe...??

Klem!!

Skrevet

Trodde jeg hadde IKM i helga, men hadde det visst nå denne uken. SÅ jeg har vel misforstått meg selv og kroppen min.

Skrevet

uffda.

Sender en trøsteklem jeg {

Skrevet

Det var trist:(

Lykke til i ny pp! Jeg går over i min 4. etter at tr kom i helgen 14 dager på overtid. Da satser vi på at det ikke blir flere pp'er på oss!:)

Skrevet

Nei? Så kjedelig da Nutmeg... huff ja, vi får håpe på bedre lykke neste gang. *sukk* Hadde lovet meg selv å ikke bli fortvilet men... Forloveden min ble så lei seg at han stakk av for å finne på noe arbeid... Så jeg sitter her da... Prøver å studere litt pga eksamen om 4 uker... Men orker ikke!

Skrevet

Vanskelig å ikke bli lei seg når man så gjerne vil at TR skal holde seg unna i 9mnd...

Kjedelig med eksamen på toppen av dette:( Krysser fingrene for at du finner roen, får lest litt og gjør det kanonbra på eksamen!:)

Trøsteklem

Skrevet

Trøsteklem fra meg og.. Den sitter sikkert neste gang. : )

Lukke til med eksamen

Klem

Skrevet

samme her. Ikke så skuffet siden jeg var i min 1pp. (litt håp har man alltid da)

trøste klem

Skrevet

God tur videre, det er virkelig en hormonkarusell, jeg er bare i 2pp, men har vaert med noen runder foer. Lykke til...

Skrevet

Takk dere alle. Jeg begynner på min 3. måned, men er 4 mnd siden jeg slutta på pilla...

Lykke til dere også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...