HTC Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Har 3 i ødemer og har seriøst vondt i bena. Det presser hardt på og det er nesten umulig å sitte + gå. Må ligge lange økter med bena hevet høyt før jeg kan sitte/gå en liten stund igjen. Sliter med vann i armer/fingre og ansikt også. Sliter med hodepine, men har fint blodtrykk. Dette er virkelig til plage for meg. er nå 37+2 på vei, dvs under 3 uker igjen til termin. Har noen råd til meg? Er helt desperat her!
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jeg har 3+ i ødem og er iflg. jordmor helt marmorisert.. Er ikke stort vi kan gjøre. ta masse pauser med bena høyt. riste på fingrene når du holder hendene høyt hjelper litt.. drikk mye vann jeg er 38+5 og det blir verre for hver dag
HTC Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 Huff, er ikke særlig ok nei. Vi skulle hatt ett lite dren i leggene våre der vi kunne tappet ut vann ved behov ;-) Har masse vann i lårene også, har du?
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Unngå salt mat, og drikk MASSE. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå