Gå til innhold

Blir KS på meg...30 november

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går nok bra, skal du se!! :-)

- og SÅ deilig å ha en dato da!

Kan jeg spørre hvorfor du skal ha ks....?

(kanskje du har fortalt det før og jeg ikke har fått det med meg...)

16 dager! - nå kan du ha skikkelig, ekte nedtelling :-)

Da jeg skulle datteren vår for 2 år siden måtte jeg bli igangsatt 3 uker før termin pga for lite fostervann... lå 5 døyn med rier og i fødsel og til slutt endte det i haste-KS pga hjertelyden til barnet begynte å forsvinne... grusom opplevelse! Og har vert til samtale på fødepoliklinikken dette svangerskapet, og vi har kommet fram til at det er det beste fordi det er økt risiko for at noe lignende kan skje igjen. Og det hadde jeg ikke klar,t for har slitt med å bearbeide min forrige fødsel...

klem:)

Så bra de ikke tar noen sjanser med din og babyens helse.

Operasjonen går kjempefint, du skal ikke grue deg.

Er selv blandt dem som har tatt hastesnitt pga ingen fremgang i fødselen etter flere døgn, og har en god venninne som tok planlagt snitt for ett år siden - og det er to helt forskjellige ting.

Når alt er planlagt og under kontroll,tror jeg vi vil oppleve det som engod og trygg opplevelse -ikke det marerittet det føles som etter flere døgn med rier og redsel og usikkerhet.

Jeg skal ha mitt snitt 7.des og ser faktisk frem til opplevelsen.

Lykke til!!

Annonse

Oi, må være rart å få beskjed om det. Nå vet du akkurat hvilken dag du får se han.

Og planlagte ks har jo folk stort sett veldig positive opplevelser med. Kommer nok til å bli en helt annen opplevelse enn sist:)

Nå er det bare å "nyte" gravidmagen de siste dagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...