Gå til innhold

Juni: trøtt!!!!!! Frustrert!!!!

Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

hufff..5 mnd mæ lite søvn tar på...like før e bikka unner her no...alle sei jo at dæ bi beire....venta enda e...syns ikkje dæ bi bedre...enda oppe MANGE ganga på natta..søvna ikkje før mellom 23-24 og opp ca 7 ....fleir som har dæ sånn og som begyn å bi rimeli FRUSTRERT???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7083266-juni-tr%C3%B8tt-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min sov nesten hele natta fram til 3 mnd. i 2 mnd har det vært unntakstilstand hær. i natt skal vi prøve eget rom for første gang. han våkne HVER gang vi går å lægg oss. han e vant til å komme i vårs seng når han våkne. før sov han bestandi forde om han va i senga vårs, nu holde han show... skjønne ingenting ka som skjer. vi har hadd "rutiner" som vi har fulgt så og si 100% siden han va 6 uker..

skjønne dæ godt.. sit tå lure på korsn folk klare å få en til me en gang når dæm har en som enda ik sover på natta.

han får grøt til lunsj og kveld...men det virker ikke på søvn. jeg blir gal...1 time sammenhengende søvn. ellers ble det bare 10min-kvarter. ryggen er helt gåen nå av bæring og lite søvn.han lå i vår seng før...men har heldigvis fått han til å sove i sin seng nå...men i natt...av ren frustrasjon tok jeg han i vår seng...men ikke noe bedring med det heller. jeg forstår ikke at dette skal være normalt...SLITEN!!!!

Høres ut som om vi er i samme båt.. TRØTT!!!!! Joakim får grøt til frokost og middag, NULL forskjell.. Våkner mange (er så trøtt at jeg ikke klarer å telle hvor mange ganger) ganger om natten! Og gir seg ikke før han får komme opp i senga vår.. Sukk.. Men våkner like forbanna mange ganger uansett hvor han sover.. BER TIL GUD at dette er en fase.. *HÅPE*

Jeg finner en fattig trøst ved at det er fler av oss der ute.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...