Gå til innhold

Tisser i hytt og pine =0)

Anbefalte innlegg

Ja noe er det som presser på urinblæra mi der inne. For den siste uken har jeg våknet i femtida om morgenen bare fordi jeg er såååå tissetrengt. Dessuten m¨å jeg gå på do midt på dagen, på jobb - noe som er helt ulikt meg. Men heller tisse noen ganger mer i døgnet enn den kvalmen!

11+0

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7083210-tisser-i-hytt-og-pine-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir sprek av å springe fram og tilbake fra do, åpne buksa ( mens man hopper og spretter av visse grunner), og sitte ned og bare nyte lettelsen. Det verste er denne natteløpinga da. Umulig å snu seg den andre veien og late som ingenting...

Men Nicken, tre ganger om natta, det var mye det! Du må ha museblære du. Jeg kan vanligvis uten problemer, holde meg i biltur fra Trondheim til Oslo. Mens sambo er ute og letter trykket fire fem ganger på den sju, åtte timers turen. he he =0)

Nå ler jeg høyt!

Museblære det er det jeg har, hi hi

oj - det var lang tur du klarte å holde deg.

Jeg har egentlig alltid hatt "liten" blære, men natt-tissing har ikke vært noe problem før.

nå fikk jeg meg en god latter Lone!

Annonse

Jeg hadde influensa nettopp som varte halvannen uke. Da orket jeg ikke mat så jeg har gått ned 1 1/2kg. Men jeg har mye å gå på så det er ikke synd i meg. jeg vil helst ikke legge på meg mer enn at jeg når 90kg. Det var jeg de forrige to gangene. Men da var jeg også 65kg og 70kg fra starten. Nå var jeg 75kg før jeg ble syk. Prøver å kutte ut søtsaker og brus. Det hjelper mye det. Det verste er at når man har sluttet å røyke så blir man jo rastløs og går og kikker i skapene på jakt etter noe godt. *sukk* Vanskelig å være gravid ja.

Du og jeg har termin omtrent samtidig vi da. Jeg har 7.juni

Da hormontissetrengtheten vart, så tissa jeg 4-5 ganger hver natt...

Da den ga seg gikk det kort tid før ungen var så stor at det ble trykk på blæra. Jeg bar barnet veldig lavt, og på UL i uke 17/18 så sa jordmora; "tror du må tisse mye jeg. Ungen ligger oppå urinblære di, så hver bevegelse den gjør vil øke presset.." Jeg var opp 10-12 ganger på do hver natt i 2-3 måneder... Helt på slutten ble det plutselig MYE bedre. Da hadde jeg UVI...

Lykke til iallefall. Jeg overlevde jeg også, og verre kan det ikke bli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...