Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Er i uke 36 og min kjære baby hikker opptil fire ganger daglig og i perioder på ca10 min hver gang. Er dette normalt?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jada... Både babyen i magen og sønnen min, som nå er 15 mnd gammel hikket veldig mye i magen min. Synes det egentlig er litt gøy, for da vet jeg hvor hodet til babyen er... Hun har tidligere vært i både hodeleie og seteleie, men er i dag i seteleie (skjønte det da hun hikket oppunder høyre ribbein for ett par timer siden). Jeg er forresten 31 fullgåtte uker i dag )
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 hei. Takk for svar. Ja, det er både koselig og slitsomt, våknet i natt av hikking og det er litt plagsomt. : )
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Ja det er helt normalt. Jenta vår hikket også mye inni magen. Hun hikker mye nå også forresten! Syns det var litt arti jeg, hvertfall når magen ble så stor at den hoppet når hun hikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå