Gå til innhold

Ferdig med utskrapinga...............

Anbefalte innlegg

Ja da er jeg vel så ferdig med graviditeten som en bare kan være..... Fikk beskjed om å komme kl 8.00 i 4.etg på Ullevål sykehus idag..... Selvsagt så var jo dette i samme etg som de som skal ta keisersnitt og SELVSAGT MÅTTE det jo komme ei dame som skulle inn akkurat da for å få ut nurket sitt......... SELVSAGT!!!!! Faan å......

Ei sykepleier kom og henta meg inn på salen 8.15 og da klokka var ca 8.50 ble jeg trilla inn på operasjonssalen! Kl 10.15 ble jeg skrevet ut! Heldigvis har jeg ingen smerter nå! Det eneste er at jeg er litt trøtt akkurat idag.... Men men.... Har fått sykemelding ut uka så jeg får komme meg litt.. (Jobber jo selvsagt på småbarnsavdeling i bhg å da.....:()

Jaja... Tenkte bare å oppdatere dere litt.... Kommer vel ikke til å få noe spire før til våren tipper jeg, men kommer fortsatt til å være her sammen med dere vettu damene mine!!! :) Kjemåeglad i dere alle sammen!!! :)

Stor klem!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7082956-ferdig-med-utskrapinga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det jeg også... Men samboern vil helst at vi skal vente til etter vi har flyttet...... :( Vi skal flytte forhåpentligvis til 1.april..... Er lenge det jo!!!! Men håper jo at det kanskje kommer en liten spire og fester seg allikevel før den tid da! ;)

Trøsteklem fra meg og. Utrolig trist at det endte på denne måten.

Det er foresten utrolig dårlig at utskrapninger må finne sted på samme sted som keisersnitt...og sikkert planlagte aborter!! Den stemmer jeg mot.

Jobber selv i bhg og vet hvor vanskelig det kan være til tider, når ens eget ønske er et lite vidunder.

Håper du og mannen finner ut av det og at dere snart er i gang igjen:)

Hei, vil bare si at jeg tenker på deg og vet hvordan du har det - utrolig kjipt og tøft akkurat nå. Husk imidlertid på at man ofte er superfruktbar rett etter en MA, jeg hadde en i august og 5 uker etter var jeg jammen gravid igjen. Håper på det samme for deg :) Lykke til og hvil deg godt denne uken - det trengs - ikke fysisk kanskje, men i hvertfall psykisk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...