Gå til innhold

når kan man forvente mensen etter å ha sluttet på p-piller?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..og hva er tidlige symptomer på graviditet?

Jeg har nettopp sluttet på p-piller, tok den siste pillen 19.okt (altså 3,5 uker siden). når burde jeg få mensen da?

Jeg har følt meg så utrolig rar de siste par ukene, først en del murring, trykk og stikkinger nederst i magen, og denne uka har jeg hatt veldig ømme pupper. hadde også merkelig utflod et par dager, som en slimklump med littegranne blod i, men det har gått over. Og har vært trøtt da, men det er jo høst... Lurer på om jeg kan være gravid, men synes det er rart om vi har fått det til så utrolig kjapt. Når vil det eventuelt vise på en test??

Fortsetter under...

Hei

Er i lignende situasjon som deg. Fikk spiralen fjernet i forrige (!) uke, og hadde el nå i helga, og det høres helt sykt ut men jeg føler meg allerede gravid! Det er nesten så man ikke tør si det høyt for det virker så urimelig... Har også murring og press i underlivet, som kommer fra livmora. Har litt oppblåst mage, men ellers merker jeg ingenting.

Men i ditt tilfelle kan du jo bare kjøpe en test å prøve? Visst den er negativ og syptomene fortsetter kan du jo vente noen dager før du prøver på nytt.

De fleste sier at det kan ta lang tid før man blir gravid etter å ha brukt p-piller, men det finnes jo ingen fasit. Kanskje du er heldig?

Lykke til !

:)

Vi har bestemt oss for å vente med å teste til helgen, da er det vel ikke SÅ lenge til jeg evt skulle hatt mensen uansett. Det blir spennende å se, altså! Hvis jeg virkelig er gravid så gikk det over all forventning må jeg si!!!!

Lykke til til deg også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...