Gå til innhold

Juni: Lurer på hva det er med min lille Teodor?


Gjest

Anbefalte innlegg

Tror Teodor har en fase for tiden, er liksom ikke seg selv :(

Er så urolig om natta, gråter mye, sover urolig.... Samme når han skal sove på dagen, gråter og vil liksom ikke, er overtrøtt etter bare noen timer... Vet ikke hva godt vi kan gjøre for han, ingenting er bra nok...

Han er sååå blid og fornøyd når han er våken, leker og koser seg :)

Men så kommer kvelden og natta...

Tror ikke der er tenner heller... Har vært sånn i en uke nå.... Er så uvant for oss, for han har aldri vært sånn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det jeg tror også, håper det! :) Ser jo at han har hvertfall en hvit klump i tannkjøttet nede i munnen, men tror ikke det er grunnen enda, det har ikke skjedd noe mer der nede på 3 uker, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemann har 5 hvite klumper rundt om i munnen. mulig at der er det..men han er helt krakilsk....hyler og skriker. skal være på armen og bli bært...ikke sove ingen ting...og de tennerne har han plagdes med i 2 mnd nå...de burde komme helt opp snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg SÅ godt igjen på det dere skriver, for AKKURAT slik er joakim også om dagen.. Gråter i søvne, urolig, dårlig og ikke sammenhengende søvn.. Stakkars lille gull, men stakkars meg også! Utsultet på søvn! Håper dette er en periode de går gjennom! Spurte HS vi går til, men fikk liksom verken svar, råd eller hjelp! (UDUGELIGE HS)

 

Joakim har også noe hvite klumper oppe, men han reagerte ikke SÅ kraftig da de 2 første kom ved 3 mnds alder! *Sukk* Hvis dere finner ut av noe mer, let me know! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en god natts søvn i natt igjen, for andre natten på rad. Men han har grått mye i dag igjen, vil ikke sove. Var våken fra halv 11 til nesten 16.30 før han ville sovne, da var han skikkelig trøtt. Han vil ikke ha smokken når jeg prøver, men når pappa`n hans gir han den, ja da tar han den ja! Han blir overtrøtt, men vil / får ikke sove :(

Før ville han ha en hvil på dagen og ettermiddagen, men nå er alt bare snudd opp ned! *forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aleksander er også sånn :o((

 

Først trodde vi det var tenner, så trodde vi det var magevondt, så trodde vi det var ørevondt - og ingen (hverken HS eller lege) kan gi noen ordentlige svar, blir skikkelig frustrert.

Han har alltid vært sånn en god og bli gutt. Denne gutten er forandret til en skikkelig "grinarunge" for å si det rett ut. De siste 3 døgnene har han skreket så fælt hele døgnet at han er blitt hes (faktisk nesten mistet stemmen. Jeg vet ikke min arme råd og det blir mye sitting på armen, selv om han gjerne gråter da også.

 

Natten er blitt et kapittel for seg selv. Han våkner og skriker av full hals. Tidligere når han våknet på natten lå han og skravlet med seg selv, DET gjør han ikke lenger. Nå er det bare å sette i fullt hyl med en gang. Når jeg løfter han opp, legger han bare hodet til skulderen min, tvinner fingrene inn i håret mitt og sover videre. Javel ja, akkurat som om jeg hadde tenkt å stå sånn resten av natten... Legger jeg han ned igjen - begynner han å hyle og gjør det noen minutter til han sovner igjen. Men hva skal jeg gjøre, må jo bare la han gråte litt, ellers må jeg stå der inne hele natten og det er jo ingen tjent med i lengden.

Sover dårlig på dagtid også, maks en time av gangen og da et par, tre ganger mellom 9 og 19. Han pleier å ha en lang dupp ved 12-13 tiden, men den kan vi se langt etter nå.

 

Håper virkelig dette bare er en epoke han skal igjennom, vil så gjerne ha min "snille, gode, glade" Aleksander tilbake :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at det går over! :) Teodor fikk være vrang og hate mamma i noen dager, før han fant ut at det ikke var noe gøy mer ;)

Han ville slettes ikke sove på dagen nei, og gjett om han var overtrøtt og SUR !!!

 

Men det gikk over, puh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...