Gå til innhold

Sulten,sulten,sulten.....

Alle gode ting er tre =o)

Anbefalte innlegg

Andre enn meg som er konstant sulten??Det er ikke bare at jeg har lyst på noe, men jeg er rett og slett skikkelig sulten kort tid etter at jeg spiste sist.Slitsomt.....Blir gående å knaske på noe hele tiden, men prøver å holde meg til frukt og grønnsaker mellom måltidene.Vil ikke trille til slutt heller da :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7082613-sultensultensulten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også sulten store deler av dagen. Natta også når jeg tenker meg om. Jeg har egentlig aldri vært noen storspiser, så dette er en kjempeovergang for meg. Jeg har ikke gått opp mer en 1 kg, men likevel så føler jeg meg som et fjell. hehe.. men det er vel en del av gamet. På en måte så er det jo litt gøy også :-)

Jeg har det på akkurat samme måte:) spiser og spiser. Jeg prøver å holde meg til frukt mellom måltidene. Blir uvel hvis jeg ikke spiser også. Er blitt skikkelig lei smaken av vann også så nå drikker jeg Fun saft. Håper ikke det fører til mye ekstra i vekt. Jeg har allerede gått opp en del, men gjemmer meg litt bak at jeg har sluttet å røyke og sover mye slik at det blir litt lite trim :)

Jeg er også sulten hele tiden(dag og natt), men kvalm og kaster opp i tillegg, så det er ikke mye som frister.

Jeg har kjøkkenet fullt av clementiner, kiwi, druer, ananas og cherry tomater som jeg spiser mellom de små måltidene jeg orker å spise....

Har gått ned 5 kg. og har trøbbel med å drikke. Vann klarer jeg bare en slurk av innimellom (drakk 2 liter vann om dagen før jeg ble gravid), men appelsinjuice og ananasjuice kan jeg få ned en hel del av.

Håper kvalmen gir seg snart, for jeg er så dritt lei av å ikke kunne spise skikkelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...