Gå til innhold

Hvem skal teste de neste ukene? (Jeg har mistet oversikt!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv skal jeg teste 24 nov. Ruger på 2 egg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Da er vi nesten likt jeg ligger 1 dag før deg. Dette er noe av det mest spennende som er det er mye værre en bare å gå å vente i naturlig syklus. Jeg går veldig mye å tenker på det er positiv en time og negati den neste. Men jeg føler mest at det skal klaffe denne gangen:-))))

Vi får xxxxxxxxxxxxxfingrene for at vi har et positivt svar 23 og 24 nov

Klem

Skrevet

Spennende da krin! Håpe det blir positivt for oss begge :)

Jeg var også veldig ustabil i håpet før. Positiv i ene øyeblikket, negativ og deppa det neste.

Denne gangen har jeg ikke orket! Velger å styre masse med huset som vi snart er ferdige med i stede. Håper på at det kan gjøre susen. Er i mye bedre form nå en tidligere også. Reagerer bare med hodepine på alle hormonene. Kureres med masse paracet. Sikkert ikke helt bra det heller, menmen.

Hvilket forsøk er dette for deg?

Skrevet

Hei på dere:-)

Jeg skal teste mandag 20. Er så spent, vet ikke om jeg klarer og vente helt til mandag. Kansje jeg prøver meg i helgen. Dette er mitt 2 forsøk.

Lykke til med testing :-)

klem

Skrevet

Hei igjen damer!

Jeg skal teste nå til fredag...17.11. Er da på rugedag 14, og har heldigvis ikke hatt tegn til blødning :-)

I går hadde jeg så vondt i korsryggen at det kjentes ut som mensen kom i full fart, men så gikk det over i dag.

Må innrømme at jeg flyr på do til stadighet og sjekker om det er ..ja, blod i trusa for å si det sånn...

Klemmer fra

Skrevet

Hei ano`num :-)

Må være greit å ha mye annet å tenke på. Har prøvd det jeg oxo men tar meg hele tiden i å tenke på det, prøver å skyve det bort så godt som mulig. Dette er vårt første forsøk så jeg tror dette handler om at alt er så nytt. Har ikke hatt noe særlig smerter i magen siden fredag/lørdag(luft) men i ettermiddag fikk jeg noen kraftige smerter på høyre side av magen mere sterke menssmerter. Håper dette er positive tegn.har hørt noe om at egget skal feste seg rundt nå så jeg håper det var det.Men men den som venter får se.

Tror ikke det er noe problem å ta Parecet fikk beskjed om at jeg kunne ta det da jeg reiste hjem fra Porsgrunn. Parecet er jo ikke farlig for gravide.

Klem fra

Skrevet

Hei på deg Lillepanter:-)

Krysser fingrene for at TR ikke kommer har sendt henne på en lang ferie.

Skjønner hvordan du har det. Lykke til på fredag. Venter spent på positivt svar......:-)))))))

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...