tuppen og lillemor Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 noen fornøyde som har den??? er den lik simo bag vogn, den har jeg nemlig hatt før.... eller er duo mindre???
Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 duo er nok like stor. Jeg har bestilt meg simo duo. Har ikke prøvd den egentlig.. men har en venninne som har den.. og hun er super fornøyd!
tuppen og lillemor Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 takk for svar, men vet du forskjellen??? er det en kombi eller??
Larviksjenta. nr4? Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 vi har kjøpt simo duo.. men hakek fått brukt den enda, bagen skal være liek stor.. forskjellen er at på en duo så får du med sportsvogndelen som du setter på understellet når du er ferdig med bagen og på en dyp vogn har du kun bagen
tuppen og lillemor Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 ok tusen takk for svar...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Har simo duo og er kjempefornøyd med den. Har flere venninner som har hatt emmaljunga, men som har måttet kjøpt ny vogn etter førstemann pga at den har blitt utslitt. Har anbefalt simo duo for dem, og de har angret på at de ikke valgte den først. Jeg har hatt mi vogn til begge barna mine, og man kan nesten ikke se at den er brukt (og den er brukt MYE) Har også stått mye i sola, men kan nesten ikke se at den har blitt noe bleiket, noe jeg ser feks. emmaljunga har en tendens til
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Jeg har hatt Simo tidligere, men liker ikke designen på Duovognen, synes den er kjedelig......Nå finnes det jo så mange lekre vogner på markedet og Simo blir litt akterutseilt på designen synes jeg..... men jeg har kun hatt dypvognene til Simo tidligere, ikke Duo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå