ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 18. november 2006 Forfatter #51 Skrevet 18. november 2006 ja..gleder meg til ul..hvorfor skal du på ul hver mnd da?jeg skal fordi jeg har to da.. jeg går til jordmor over storbyn..tranesgate..ung hyggelig dame..legen min er på grålum rådhus.. ja..hvis det er litt mage fra før..så synes det jo ikke så fort..men blir flott likevel...=))
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. november 2006 #52 Skrevet 18. november 2006 Jeg går på kontroller på fødepoliklinikken pga diabetesen.. Tror det går under komplisert svangerskap, så de må følge nøye med fordi dette kan ha stor innvirkning på svangerskapet, barnet og fødselen.. Bare et bonus at jeg får ultralyd oftere da.. Må følge med på at barnet ikke blir for stort før fødsel.. Første-mann veide 4640 da han ble født, så det er jo stort.. Tenkte kanskje du ble fulgt opp av fødepoliklinikken siden du har to, men det gjør de kanskje mer mot slutten.. ?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #53 Skrevet 19. november 2006 åja..har du diabetes..huffda..men blir det ks da? bra du får oppfølging.. ja,du fikk en stor gutt..hehe.. nei,er fra og med uke 20 som jeg går 1 gang i mnd eller mer..og kontroller osv..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 19. november 2006 #54 Skrevet 19. november 2006 Håper ikke det blir ks.. Hadde ikke det sist da, men det var like før.. Var klar på operasjonsstua, men klarte å få han ut ved hjelp av vacuum.. Hva med deg da? Satser du på vanlig fødsel, eller håper du på ks? Er så utrolig frøsen for tida, holder på å fryse ihjel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå