Gå til innhold

Hei..Dere fra Sarpborg...??

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei der :=) ser dere er fra øya???? er fra varte jeg...kjenner jeg dere? er 27 år.....venter mitt første barn nå....søstra mi bor ved golfbanen også....hehe artig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå..hehehhe...vi bor i saturnveien...hehe..ja..de kommer nok til å gå i samme klasse osv..så artig..jeg har vært redd for at det ikke er noen 2007 barn her i nærheten..men dette var morro da..naboer nesten..hehe..

Skrevet

heihei.. lillegutt...jeg har ikke bodd her mer enn 2 år..men trukke jeg kjenner noen av dere..jeg er snart 21 bare jeg..venter mine første jeg å..men søskenbarnet mitt og kona bor i varteig..bak den spar eller no..de fikk tvillinger i februar,i tilfelle du vet hvem de er..ja...så artig..hehe

Skrevet

ok.....si meg har du vært på treff i fredrikstad på tobias?

bare lurer....da vet jeg hvem du er!!!

Skrevet

Ja, det er jo litt komisk.. Du er ikke tilfeldigvis sammen med Rene? Tror det var det han hette.. Han er 24 i år, og har gått i klassen til broren min, skjønner du..:) Vet ikke om noen andre yngre som bor i Saturnveien, men jeg vet jo ikke alt.. :)

Skrevet

Heisann Lillegutt_8nov..

Vet ikke om jeg kjenner deg, er 27 selv, men gikk på Valaskjold U.skole, så jeg kjenner ikke mange fra Varteig.. Når har du termin da?

Camilla heter jeg da!:)

Skrevet

ok....dere er innflytta begge to da jo!!! visst dere skulle kjenne totter og bulk så er jeg i slekt med dem :=) jeg hadde termin for 9 dager sia....men han vil ikke ut. kjipt å vente sånn

Skrevet

Jeg har bodd her så å si hele livet, men vi fra øya gikk ikke på varteig ungdomsskole den tida, jeg gikk i den siste klassen på Valaskjold.. Vet hvem totter er ja, han fikk barn med en i klassen min, dessuten jobber jeg sammen med tanta hans, Sissel, kanskje du kjenner henne da?

Skrevet

hehe...ja vet hvem sissel er vettu. Camilla høres så kjent ut...hmmm!! vi har helt sikkert hengt på " rufus" sammen for noen år tilbake....hehe. Jeg heter karianne....

komme på tobias annenhver onsdag på treff vettu...det er kjempe koselig...

Skrevet

nei,jeg er ikke sammen med rene..han i enden av gata det?!!jeg har jobba sammen med mora..de bodde jo der før..vi bor sånn ca midt i vi..vi er en av de 4 husa i denne gata som har bygd opp en etage..dere bor nedafor ikke sant? jeg gikk på valaskjold jeg å..men det er ikke så lenge siden da..hehehe...jeg er faktisk sammen med en på 33..og han har bodd her i 10 år ca..så du,milla,har nok sett han/oss før..eller vi har sikkert sett hverandre før da..på mega kanskje..hehe..

du får holde ungen din inne til etter nyttår..for jeg vil ha fler 2007 barn her i nærheten..hehehe...lykke til..

Skrevet

hakke vært på treff foresten nei...når er det igjen nå??neste onsdag???

Skrevet

ja førstkommende onsdag.....vet det er ei jente til der som er veldig ung og venter tvillinger....ps ho er ikke langt på vei ho heller. anbefaler dere å ta en tur

Skrevet

Hm,. da bor dere kanskje rett bak oss.. Bor dere ved siden av den veien som går ned til fellesarealene? Ved siden av det andre som er bygget på hvor faren til Mathias bor?

Skrevet

så artig..men er ikke sikkert vi ser deg der til onsdag da..hehe..jeg tror jeg jaggu meg skal dra..blir du med milla????

kl?? 18?var det det...

Skrevet

hmm..hehe..vi bor ned til felles ja..mot elva lissom..vi har en svart hund da..som flyr ute i gården..vi bor ved siden av et annet hus som har bygd opp..men ikke det huset med blå kanter eller no..vi har kun hvit hus...og rødt noe sted..er ikke ferdig med alt enda..mye å gjøre..vi er akkuratt ferdig INNE i 2 etage..deilig da...men hvor bor dere da???

Skrevet

har dere bygd opp??vi bor i den midterse gata...rett over det røde huset med den dumme hvite plastikken på taket...den plastikken blåste jo nå jæ..........her en dag..hehe..det merket du vel??hehe..

Skrevet

Nei, vi har ikke bygd opp, skal gjøre det til våren.. Ved siden av det røde huset er det et grønt, og vi bor ved siden av det.. Vårt er nesten fersken-rosa, skikkelig stygg farge.. Må male neste år!:)

Har typen din en sønn som heter Markus? Hvis du bor der jeg tror.. :)

Skrevet

ja..sønn som heter marcus ja..du har ikke noen som er like gamle??for du hadde en på 2 1/2 vel?? ok..der du bor ja=) så kos..jeg og vofsen går tur der nede vi=)å runden rundt å litt til..hehe

Skrevet

Ja, vi går tur rundt sånn vi oxo, koselig det.. Markus har pleid å leke litt med lillebroren min som heter Simon, han er 11..

Har du fått stor magen ennå eller?

Jeg fikk veldig fort forrige gang, men nå er det ikke tendens til det ennå, litt annerledes for deg da!:)

Skrevet

ja..vet hvem simon er..men bor dere i samme hus??

jeg har litt mage...har bilde her inne...på "våre album"..ligger under maria hansen på side 5...men magen din kommer nok snart,du er jo 2 gangs...

Skrevet

Nei, vi bor ikke i samme hus, han bor sammen med forldrene mine 100 meter ned i gata her.. "Gubben" og jeg kjøpte dette for 3 år siden.. Pusser konstant opp, men satser på å bli ferdig med endel før babyen kommer.. :)

Svangerskapet er veldig annerledes nå, så kanskje magen blir mer inni kroppen denne gang, sist så det ut som jeg ventet tvillinger magen så ut som den kunne falle av!:)

Skal sjekke ut bildet ditt jeg..

Skrevet

ok..men jeg husker ikke helt hvem hus du mener c..hehe..men skal gå tur snart,så ser det jo da..=)

ja..vi har en del igjen her vi å..men har ansatt noen polakker nå..da blir det meste gjort..

inni kroppen mage ja..hmm..sikkert ikke pent men..heheh..håper du får utover mage jeg da..

Skrevet

Vi bor i nr 22 vi dah!:)

Magen kommer nok utover etterhvert.. Skal på ultralyd nå 11. desember, og håper vi kan se kjønn da, ellers skal jeg på den vanlige ultralyden 22. desember..

Vil dere vite hva det blir?

Vi fikk vite det forrige gang, og det var litt greit med tanke på navn..

Skrevet

ok..jeg så huset nå..med huske utenfor..møtte simon nede i gata.. vi skal på vanlig ul 12 desember..vi vil vite kjønnene hvis de er sikre..men vi skal på ul hver mnd..så får nok vite det en gang ja..

Skrevet

Ja, det med huske ja.. :)

Utrolig artig med ultralyd, var bare to ganger med forrige gang, skal hver månede denne gangen, så vi får nok se hva det er etterhvert..

Går du til lege eller jordmor på fødepoliklinikken? Jeg går hos en lege som heter Ditlev Fossen..

Så magen din.. :) Du er jo veldig slank fra før, så da syns det jo raskere, jeg har endel ekstra kilo, så den magen jeg har, var der fra før..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...