ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hvor handler dere mamaklær da?syns det er så lite rundt om kring..på kappahl var det bare dritt...og hm finner jeg ikke noe som sitter bra..M er for liten L er for stooooor...hehe..dere da?? hygglig å hilse på=)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Heisann! Lindex på Borg har endel ok klær. Leste dessuten at de har en butikk i fredrikstad med mye fint i mamma-klær, vet bare ikke hvor i byen den ligger. Når har du termin da? Jeg har 24. mai..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 hei du..takk=) men det er en ny stor babyshop ved østfoldhallen..du må kjøre forbi den og nedover..shopen ligger ved siden av sgs...jeg har termin 22 mai=) så nære hverandre da=) hehe...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Ja, da ligger vi nærme i termin, men du føder nok litt før siden du har tvillinger.. (Jeg føder kanskje tidligere jeg også, pga diabetes ) Den babyshopen du snakket om, ligger den på samme side som SGS?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2006 ja..den ligger i samme bygg som den kiwin...stooor og fin butikk..de hadde noe mammaklær..ikke dyrt...ja,du føder vel tidligere du å ja..=) håper jeg øder i april..hehe..det kan jo hende..=) jeg bør ha klart alt i april hvertfall..hvor bor du da<??
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg bor på Hafslundsøya.. Har du barn fra før? Jeg har en sønn på 2 1/2 år..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2006 nopp ingen barn her..hvor gammel er du?bor på øya jeg å..heheheh...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Oj, det var jo komisk! Er du fra øya? Det er jeg.. Er 27 år..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Er det lenge siden du fikk vite at du venter tvillinger? Jeg var på ultralyd på mandag, og det var bare en, broren min har tvillinger, så man vet jo aldri..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2006 jada..jeg bor på øya..jeg er 20 jeg..blir 21 snart=) jeg var på ul ja..i uke 11..pga blødnign..så da så vi to..men jeg visste det fra før av..så var godt å få det bekreftet og at jeg hadde rett=) hehehe...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2006 dytt dytt
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 Åssen merket du at det var to så tidlig da? Var på den babyshopen i dag, og det var endel pent både til meg og den nye babyen.. Det er ¨å mye fint at man kan gå berserk.. Jobber du for tida, eller går på skole? Jeg er foreløpig sykemeldt, for jeg jobber som nattevakt, og det funker dårlig nå!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2006 vet ikke,jeg hadde det bare på følelsen at det var to inni der..hehe..ja, er mye fint der.. jeg er sykemeldt selv jeg..men formen er veeeeldig bra..men jobben er så stressende..ja,dumt å være nattvakt da ja..huff huff..men er godt å være sykemeldt å da=)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. november 2006 #15 Skrevet 16. november 2006 Ja, det er deilig å få litt tid hjemme, spesielt når man venter første-mann, her er det jo full fart hele dagen. Fikk innkallelse til rutineultralyd i dag, skal dit 21. desember, spent på om terminen blir forandret.. Jeg ble satt 14 dager tilbake med første-mann, men så ble fødselen satt i gang en uke før tida, så det var ikke så verst! Jeg jobber på sarpsborg sykehjem, så det er veldig stress der på dagen, så derfor kan jeg ikke bli overført dit. var sykemeldt nesten hele svangerskapet sist, så det blir nok sånn nå også!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 16. november 2006 ja..er liv her å likevell..hehe..har en hund på 1 1/2 år..liten rampunge..jeg skal til ul 12 desember jeg..er jaghu ikke lenge til..får ikke håpe du blir satt tilbake da..er jo litt dumt å.. har du vært på den baby shappa her på øya??hmm..ser rar ut..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. november 2006 #17 Skrevet 16. november 2006 Ja, har vært der et par ganger, har endel fint der.. Det som er synd der er at det stinker røyk der når du kommer inn i butikken, og det synes jeg ikke passer sammen med baby.. Er ekstra var på det ettersom jeg ikke røyker selv.. Tror det er ok kvalitet på tingene der i allafall, vognene er fra Basson, og de skal jo være ok! Har du bestemt deg for tvillingvogn ennå? De har endel fine på Happyland.. Svigerinna mi kjøpte nettopp ny der, med svingbart hjul foran, det er visst mye bedre å håndtere, for vogna blir jo stor når du har tvillinger..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 16. november 2006 æsj ja,røyk lukt..det er ikke bra.. nei,hakke bestemt meg..skal ikke kjøpe før i april..så skal vi hente den ETTER fødselen..så det tenker jeg ikke så mye på enda..men er masse fine..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. november 2006 #19 Skrevet 16. november 2006 Ja, det er ikke lett å velge når det er så mye fin å velge i.. Jeg har vogn allerede, hadde en quinny- sportsvogn til William, så jeg har bare kjøpt baby-bagen til vogna.. Greit å være ferdig med det på en måte.. Vi kjøpte vogn tidlig med første-mann også, kanskje fire måneder ut i sv.skapet.. Er typen din like gammel som deg?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 16. november 2006 ja..er mye fint..men det er jo greit å kjøpe seg vogn hvis man kommer over et bra tilbud lissom..for det er jo ofte tilbud..i sverige å.. nei..vi er ikke like gamle..han er nok litt eldre ja.. dere da??
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. november 2006 #21 Skrevet 16. november 2006 Nei, vi er heller ikke like gamle, mannen min er faktisk tre år yngre enn meg.. Så han var jo bare 22, da vi fikk den første, jeg 25.. Tenkte kanskje jeg visste hvem typen din var hvis han var eldre.. Vi bor øverst på øya, like ved golfbanen..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 17. november 2006 det kan godt hende du vet hvem det er ja.. javel,åja yngre ja..så det nå..hehe..men herre,alder har jo IKKE no å si uansett om noen er yngre eller eldre..=) vi bor rett ved golfbanen vi å..jeg tipper dere bor til høyre, vi bor til venstre...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. november 2006 #23 Skrevet 17. november 2006 Hei, vill bare skyte inn at Polarn O` Pyret i Fredrikstad har også endel fine mammaklær. Kjøpte ei kul olabukse der her om dagen. Veldig fornøydm den.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. november 2006 Forfatter #24 Skrevet 17. november 2006 åja..ok..takk=)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 17. november 2006 #25 Skrevet 17. november 2006 Vi bor til venstre, helt nede ved elva.. Kometveien heter gata, tipper at barna våre kommer til å gå i samme klasse da! Det er jo litt komisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå