Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 som har opplved det like før termin og er dette et tegn på noe? er desperat etter teng på et den lille snart vil komme...
Silje og Sannah Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Var hos jordmor fredag som var, hun sa at hvis du kjenner vondt i ryggen/en slags tretthetsfølelse i en dag og to...og så våkner en morgen med løs mage,så er det stor sjangs for at noe er på gang...Dette er tilfelle for meg, så håper det skjer noe mer utover dagen her...Lykke til:)
Desember17*overtid* Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Eg har gått med litt diare mage i ei veke no, kommer av og til. Var til jordmor i dag å ho trodde at noe var begynnt å skje ja, men eg har hatt andre ting og, som vondt i magen, bekken og litt kvalm av og til. Så ho meinte at pga. alle desse nye tinga som har dukka opp siste veka så er det stor sjanse for at noe skjer snart!! Eg er 35+4 i dag. Så eg må sei eg vart nesten litt nervøs etter dette besøket. Tenk om tassen skulle komme om noen dager eller kanskje om noen få uker. Utrolig spennende dette altså......
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 har hatt mensmurring i ca fire uker, proppen gikk tor og blod idag/går(lite men dog)..termin på lørdag. og diare idag. var hos jm og ul på lør, hun mente jeg ikke ville gå til temin men akkurat nå føles babyen uendelig langt unna.. hva tror du? er dette sikkre symptomer? takker for alle svar
Desember17*overtid* Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Ut i fra det mangen som har fødd før har sagt ,så er dette tegn på at noe er på gang, veldig mangen som har hatt diare rett før fødsel hvertfall. Men ein veit jo aldri, du får bare smøre deg med tolmodighet. Er no sikkert veldig sikkert at du ikkje kommer til å gå noe over da kanskje, å det skal du no vere glad for. Masse lykke til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå