Gå til innhold

Au... har nån a dåkker det sånn hær?

Anbefalte innlegg

I går hadd æ ei laaang stund ondt heilt ytterst i magen på skrå tel venstre førr naveln... ongen hadd da rompa og ett godt støkke oppfør naveln og medt på... føttern ligg å sparka på høyre sia... det svei skikkeli i magen.... tenkt først det kun vær arrvæv fra operasjon... men alt det e jo fra navel og mot høyre... hm... kjenn det litt innimellom i dag også...

Nån som også har det sånn? Vesst dåkk førsto ka æ meint da :D

Fortsetter under...

Hei snupidupi, jeg har det akkurat sånn.... Ungen ligger m rompa på min venstres side ved navelen, og beina godt opp mot høyre side, m jeg har svie/brennfølelese på høyre side under puppene... Jm trudde det kom av sparkene til ungene.... har hatt det sånn en stund... vi kan vel bli ømme innvendig der hvor ungen sparker og vrir seg, siden noen av bevegelsene er vonde.... M hvis du er bekymret så må du høre m legen/ JM..

det svir i huden midt mellom magen og ribbeina, i midten mellom puppa på en måte, hos meg..

klør gjør det også (men ikke hele tida), og da svir det mer..

spark i høyre side har jeg også nok av.. ribbeina tåler det vel... hehe

vet ikke om det var noe sånt du mente?

klem!

Annonse

Ikke bekymra... men det e liksom dær det ikke ligg nå onge at det svir? Også heilt uti hudn næstn... ingen spark eller bevegelse som gjør det... ja, ja... svir bærre litt innimellom i dag da... så det går sæ nok tel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...