Gå til innhold

Vært på ny UL i dag :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke lei av å få se på snuppa, koselig med ny UL :o) Var på placentakontroll, siden morkaka sperret for utgangen sist - men nå hadde den flyttet seg oppover, og veien ut er klar! Snuppa hadde lagt seg med hodet dypt ned, flink jente, håper hun blir liggende nå :o) Hun ble estimert til å være 13 % mindre enn gjennomsnittet, så blir visst ingen dundre som kommer, men tror hun blir akkurat passe stor!

Fikk samtidig tatt CTG pga mange sterke vonde kynnere hele kvelden og natta...fikk litt kjeft for ikke å ha tatt kontakt med det samme, men skulle jo på UL i dag tidlig... Tror både jeg og jordmor ble litt overrasket da det jammen visste seg mange regelmessige sammentrekninger - var spent en stund mens jeg ventet på legevisitten! Livmorhalsen var heldigvis ikke påvirket, så snuppa blir i magen litt til, men jeg måtte ha lav terskel for å ta kontakt. Kynnerne holder på enda, ca 4-5 min mellom, gjør vondt bak i ryggen...skal jeg gå slik til termin kan jeg bli gal...men bare snuppa har det bra, går vel det meste :o)

Ikke sikkert så mange gidder lese alt dette, men jammen er det godt å få fortalt nyheter til noen :o) Ha en fin dag jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid hyggelig å dra hjem fra en vellykket kontroll. Får håpe den lille vil bli i magen litt til da =0)

Skrevet

vi var også på ny UL på sykehuset idag pga en liten væskeansamling i ene nyren til den lille babyen, men den ekstra kontrollen idag viste at den var blitt mindre og mest sannsynlig så vil den være helt borte ved fødsel. Men den ligger i sete-leiet da(32.uke), så nå får den 4uker på seg til å snu seg og hvis ikke det er gjort da så må jeg inn for å avgjøre hva vi skal gjøre. Samme for meg hvordan han kommer ut bare den kommer ut og vi begge er ok :-)

UL er fantastiske greier egentlig, så mye man kan finne ut av på forhånd. Så med måte så er nok UL et veldig godt redskap :-)

Skrevet

Ville bare si at det er godt å vite at du (og lillejenta) blir tatt så godt vare på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...