Tinden ruger på nytt gull Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Må bare teste hvordan dette fungerer jeg Har hengt litt rundt på sidene en stund, og må nå driste meg til å prøve litt. Håper på å bli godt kjent med dere. Har snoket litt i skravletrådene deres, og det vikre så kos å ha noen å skrevle om løst og fast med. Vil liksom ikke snakke om babylaging med andre ennå. Måtte det bli masse fine babyer her fremover!
Suretær Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hei og velkommen til oss! Håper du får et kort opphold.. Klem
camelia4årpåvent Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hei tinden! Jeg er også ny her inne - har lært masse av de flotte jentene her inne! Dette er et kjempebra substitutt når en ikke vil snakke med venner og kjente om babylaging...Lykke til!
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Velkommen hit!! Her koser vi oss i ventetiden!! Håper du får et kort og godt opphold før du "flytter" til 1.trim! Lykke til!!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 Takk for velkomst Hehe - ja, hadde gjort seg med et veeeldig kort opphold ja. Venter mens i slutten av måneden, så jeg kan vel egentlig være på vei til å bli gravid nå. Det er en skikkelig rar følelse. Håper at vi alle forsvinner inn på 1. trimester forumet snart hele gjengen!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Hei og velkommen hit:) Sier som de andre; håper du får et hyggelig og kort opphold her:) Blir gjerne med over i 1.trim jeg altså Lykke til med testing i slutten av mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå