Gå til innhold

Er så trøtt om dagene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvordan uke er du i da?? jeg har vært veeeldig trøtt og slapp de siste 2-3 mnd av svangerskapet,men det har tatt seg opp du siste ukene,og nå har jeg mye mer overskudd!!kan ha noe med at jeg er sykemeldt,så jeg får hvilt mere når det passer meg!!:) men jeg sover fryktelig dårlig om natta!er våken 3-4 ganger hver natt,ser på klokka i håp om at den nærmer seg stå-opp-tid!!..

begynner å bli ganske svær nå,så jeg finner ik noen behagelig måte å ligge på....

Ja, jeg er også veldig trøtt om dagene... Sover dårlig pga bekkenløsning og do-besøk, men er 100 % sykemeldt, så får tatt det litt med ro på dagtid. Det er kanskje litt ekstra slitsomt fordi jeg har en sønn på 15 mnd også, men han er (takk og lov) i barnehagen på dagtid.

Huff hørtes ut som om dere har det litt værre enn meg, jeg er i uke 29 nå, er 100 % sykemeldt jeg også, har en sønn på 2 år som er 50 % hos dagmamma, så han krever jo sitt han også, det går seg vel til, skal sette han opp på full plass igjen hos dagmamma etterhvert. Da blir det litt mer tid til å slappe av=)

Jeg var også KJEMPEtrøtt, og ble sykemeldt grunnet det i 14 dager. Men jeg ba legen om å ta nye blodprøver, og det viste seg at jeg hadde veldig jernmangel. Be om Ferritin og hemoglobin(blodprosenten). Da kan de kanskje finne ut at hva det skyldes, og dermed medisinere dere!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...