Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Del Skrevet 14. november 2006 Hei dere! Kanskje verdens dårligste overskrift, for alt i svangerskapet er visstnok normalt innenfor visse rammer. Men, hva tenker dere sånn umiddelbart ang vektøkning. Jeg har gått opp 4 kilo, men har nå gått ned 1 kilo de siste ukene. Jeg er 25+4 og veier nå bare 3 kilo mer enn før svangerskapet. Jeg er verken syk eller dårlig, men passer kanskje litt vel mye på vekta? Synes dere dette er lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg synes ikke det var så lite. Har selv ligget å vippet opp og ned mellom 73-75 kilo i flere uker. Nådde 75 for flere uker siden, og ble litt bekymret når jeg plutselig datt ned igjen på 73 og ble liggende der. Nå er jeg i uke 27 (28 BIM) og ser ut til å strandet på 75 nå. Vet ikke nøyaktig hva jeg har gått opp fordi vekta mi pleier å ligge på 67 kilo +/-2 kilo. Tror jeg veide 69 i begynnelsen, hadde nettopp hatt eksamen da, og da pleier jeg å gå opp. Så man kan si at jeg har gått opp et sted mellom 6-8 kilo. Vekta er så utrolig individuelt! Ikke stress med den! Jeg har iallefall sluttet med det. Føler at jeg ser frisk og sund ut, egentlig akkurat som før bare med en stor basketball på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Del Skrevet 14. november 2006 Ja, det stemmer fint med meg også. Føler meg som før, men med en "kjempe-struttemage" :-) Ble bare litt bekymret, har lest et sted at man ikke bør gå ned i vekt. Men her dreier det seg jo ikke om så mye akkurat. Og, ja du har rett i det - vekta er utrolig individuell:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå