Frk. Vable Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Det er snart julebord sesong og er jo litt bleik... Lurte på om det var trygt å bruke selvbruningskrem som gravid og om noen hadde tips på et bra merke?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 ja det går nok helt fint det... men er jo ikke så pent om det blir skjolder osv.. syns natusan sin er bra jeg
c*h*r Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 hei! ja du kan trygt bruke selvbruningskrem.bruker det selv.kan anbefale loreal sin.den kan du kjøpe på h&m eller cubuc til 130 kr..den er kjempe god!når jeg bruker den spør folk om jeg har vært i syden.jeg bruker den kun i ansiktet/hals. Kan absolutt anbefales!
Frk. Vable Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 Takker og bukker! Da løper jeg til H&M idag!!
2 barnsmor 81 Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 husker ikke merket, men jeg har en som er litt brunfarge i selve kremen, mye lettere å påføre jevnt. kjøpt på parfymeri. Ellers kan du jo prøve spray tan?
høygravid Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 har prøvd spray-tan, det synes jeg var vanskelig å få jevnt. Piz-buin sin er bra, den bruker jeg i ansiktet. Har lest at solarium ikke er skadelig når en er gravid, men jeg vet ikke jeg.
Meg&Lilleskatten Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 COMODYNES sine selvbruningservietter er vinneren.. (selges på VITA) - UTEN parabenere,damer! -Ellers er selvbr. kremen på Bodyshop bra...=) (Jeg har prøvd det meste av slike produkter.... -Men, selvfølgelig, "smak og behag";)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Selvbruningskremen fra Clarins er bare best i mine øyne! Har prøvd MYE forskjellig, og den er bare super!! Et stort pluss er at den faktisk også lukter godt etter at du har smurt den på. Synes nemlig mange selbrunere lukter "svidd hud", eller vertfall ekkelt, på huden. Clarins har også en Express selvbruningsgele som tørker superfort!! Da slipper en å stå på tørk i flere minutter før en kan kle på seg:) Koster 215 kr for en tube, g den er DRØY i bruken:) HUSK: Vask alltid kroppen og ansiktet med en god peeling/scrub før du påfører selvbruningsprodukter, da bir resultatet mye finere og fargen sitter bedre:))
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Dove sin? Den bruker jeg, synes den er kjempebra!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Tar meg heller en tur i solariumet jeg,kan ikke fordra å styre med selbruningskrem:-( Masse kliss og typisk skjoldete etterpå. Ser jo helt forjævlig ut viss det ikke er jevnt.
Gjest Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Anbefalter på det sterkeste å bruke dove sin fuktighetskrem tilsatt litt selvbruning. Får kjempefin farge og ingen skjolder.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 et råd under påføring... bruk engangs plastikk hansker så slipper du skjolder fordi du ikke klarer å vaske bort alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå