MorT-3gutter Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jaja, jeg har veldig lavt blodtrykk og sliter en del med det. Da jeg var ferdig på UL i går hadde jeg litt tid tilovers før bussen min skulle gå. Tok en tur innom H&M på Trondheim Torg og skulle se på bukse. Fant meg ei bukse og gikk til kassen. Var en dame foran meg i køa og jeg kjente at jeg ble dårligere og dårligere. Da det endelig ble min tur fikk jeg lagt i fra meg buksa og klærne på disken før jeg måtte ta telling i golvet. Ble litt hektisk aktivitet på de ansatte der inne da ja. Stol og vann ble hentet og der måtte jeg sitte (rett foran kassene) i laaaaang tid før jeg var såpass at jeg kunne gå ut. Damen bak kassen skal ha masse takk da hun var fenomenal, ble med meg ut da jeg skulle gå får å forsikre seg om at jeg ikke falt om igjen. Fy fa..... så flaut. Regner jo med at alle så grunenn (stooor mage) men synes det var kjempeekkelt. Tårene spratt mens jeg satt der som ei utsillingsdukke. Huff. Blir lenge til jeg går noen steder på egenhånd etter denne opplevelsen.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 huff da.. stakkars deg!! kan tenke meg det var flaut ja,off.. men går det bra med deg nå da??
MorT-3gutter Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 Ja da det går bra, men må passe på hele tiden, slik at jeg ikke får blodtrykksfall. Begynner å bli kjent med tegnene nå da siden dette er mitt 3. svangerskap, men blodtrykket har aldri vært så lavt som det er nå. Må bare ta livet med ro Har forresten skiftet nick, da jeg ble gjort oppmerksom på dobbletbetydningen det hadde (hehhee, ikke det at det var noen katastrofe da)
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Huff.. Du har min dypeste sympati. Besvimte selv hos legen for en måneds tid siden, og måtte ta telling på flyplassen i kø for sikkerhetskontroll. Måtte kjøres med sånn golfbil ut til flyet, og ble fulgt helt inn. Ikke kjekt, og man bør være flink å lese signalene, og faktisk ta med seg andre mennesker når vi skal noe stressende. Men tenk deg hvor mye du fargela dagen til disse H&M-ansatte! Litt drama liver opp...;-)
MorT-3gutter Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 Ja, jeg syntes det så ut som de hadde litt lite å gjøre, så tenkte at jeg måtte aktivisere dem litt. Huff, ja det er ikke kjekt. Det verste er at jeg går til og fra barnehage med mine 2 gutter de dagen far jobber slik at han ikke kan bringe/hente. Bekymrer meg litt for hvordan de vil ta det hvis jeg må ta telling sammen med dem. Har ikke så lyst til å skremme dem ved å snakke om det i forkant heller, men kanskje det er det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå