Gå til innhold

tror det er noe spesielt med oss som skal ha des. barn;)

Anbefalte innlegg

har titta litt inn på de andre termin klubbenne. og vill påstå vi har en mye bedre tone oss i mellom. har hatt et ganske tøft svangerskap denne gangen og bekymret meg mye. da har jeg gått inn hit og blitt mye roligere etterpå.

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det må jeg si meg enig i. Jeg er ikke den som skriver mest her inne. Men jeg har vært fast inne og lest nesten hver eneste dag siden jeg begynte her inne på bim. Er helt avhengig av å lese hvordan det står til med dere og er jeg ikke for sliten og trøtt skriver jeg å på innleggende her.

Det er godt å være et medlem av denne klubben her:-)

Skriver under her jeg også. Jeg har også hatt et tøft svangerskap, og da er det godt å ha desemberklubben. Ikke bestandig for å få trøst, men her ser man at man ikke er alene! Og så er det så mange som bestandig klarer å se noe positivt i det meste - det oppmunter. Jeg har også lurtittet litt inne på andre klubber, og synes det er trist å se at en del ikke får svar på sine tråder. Her er vi også flinke til å gratulere og glede oss med hverandre. Jeg er veldig glad jeg oppdaget desemberklubben, om enn noe seint. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...