Gå til innhold

har dere lært samboern opp i BIM?

Anbefalte innlegg

hei igjen alle sammen :)

har jo sett at det er noen her inne som har fått samboern til å "oppdatere" terminklubber om hvordan det går med den "fødende kvinne" eller hvis det er 'skjedd" noe...

jeg har spurt om min samboer ikke kunne informere dere hvis noe skjedde med meg.

men han vill ikke "lære" det...

han mener jeg er alt for avhenig av internett (bim)..heheh..

er det flere som har bedt sin samboer/mann om å oppdatere terminklubben?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7080590-har-dere-l%C3%A6rt-samboern-opp-i-bim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! Ikke lett å få mannfolka til å skjønne at det er nødvendig med å oppdatere for oss her inne.

Men når jeg var innlagt på sykehuset i uke 25 med premature rier skrev jeg opp i stikkord hvordan han skulle gjøre det, og sa at han MÅ gjøre det. Men han nektet ikke heller, snille mannen min:-)

må nok si meg enig med samboeren din...Jeg kommer aldri til å gi beskjed til mannen min at han skal skrive dersom det skjer noe med meg. Vi er jo igrunnen en gjeng med anonyme mennesker, det synes jeg er helt greit. Jeg har ingen planer om å få noen venninder her inne, det blir på en måte "tidsfordriv".

Det er klart at dersom du føler behov for å skrive at du har født etc.umiddelbart så er vel ikke det hva gjennomsnittet av det barselkvinner er mest opptatt av å gjøre. Skjønner? Likevel, jeg synes det er fint at det finnes slike sider som det her - hvor man kan spørre og grave om ting, men dersom man sitter her i timevis så har man kanskje et problem? Jeg prøver iallefall og ikke være her mer enn 1 time, synes det er ganske mye også da -hihi. Men hva skal en fordrive tiden med da?

Annonse

Samboeren min mener det er sånn "kjærringgreie". Han har nok hormoner å forholde seg til om han ikke skal være her også...! Prøver å fortelle han at det er egen pappaside og greier, men det hjelper ikke.

Han gidder ikke sitte å se på hva gærne kjærringer (les oss gravide he,he..) har å fortelle om ekle ting som blod,morkaker,mageproblermer osv. Tror visst det bare er sånt det dreier seg om han... hihi...

Min er heller ikke "opplært", hender han leser litt her hvis jeg er logget på, da ser jeg han sitter og himler med øynene og sukker tungt ;)

Ttror nok ikke han har bedre tid til å skrive inn her til dere, han skal jo være med på fødselen og være på sykehuset sammen med oss til vi kommer hjem!!!

så dere får nok vente til jeg gjør det :) kankje de har internett på ullevål??? noen som vet??

Har ikke lært han opp, men han leser da litt hvis jeg sitter her likevel. Og hvis jeg sender han noen festlige tråder og sånn. Har egentlig ikke tenkt over om han skal få legge ut noe her når det skjer noe. Han skal hvertfall få sende meldinger til vennene våre når smurfen har meldt sin ankomst!

Hehe, nevnte det for min samboer, han lo godt da. Neida, han skulle nok klare å få meg på nett fra sykehuset på et vis (via tlf eller noe) så jeg kunne informere. Har lyst at han eller jeg skal informere dere her inne, ikke venninner. Er koseligere å komme med nyheten selv. Så han får meg vel koblet opp på noe vis! :)

Annonse

• 2 uker senere...

min var litt trassig..hihi..men nå er han lært opp...spørsmålet er hvor lenge han vil huske det! :P får nok en telefon på føden fra han tenker jeg, om ikke det blir noen her inne jeg kommuniserer med som oppdaterer da...nesten enklere det sikkert! litt mer utfyllene info oxo kanskje...i steden for: "tette har født" ¤ler¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...