MorT-3gutter Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg var på ultralyd på St. Olavs i går (igjen) for de fikk ikke tatt alle målinger på første ultralyden, og da var jeg så heldig at jeg fikk se lillegutt på 3Dbilde på skjermen. Det var kjemperart, men også flott og se ham "ordentlig". FIkk kun med meg vanlig ultralydbilde, men det var flott og få se det på skjermen. Har en aktiv krabat i magen, så det tok sin tid før hun var fornøyd med alle målingene, men det gikk til slutt.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 så gøy,ååå det har jeg også lyst til.. men de har ikke det tilbudet her hvor jeg bor:( kjempe fint det gikk bra
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 så gøy, kan ikke vente til min egen utralyd... måtte bare le når jeg så nicket ditt.....gravid homsepar som venter gutt,he he
MorT-3gutter Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 Hahahahha Ja, så ikke den vrien før du sa det jeg da. Er nok ikke slik nei. Kanskje jeg skal endre litt på det?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 gjør jo ikke noe, er jo ganske usannsynlig med den familievarianten jeg nevnte..eller helt umulig rettere sagt..he he
Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 får alle se 3d bilde av barnet hvis man drar til st olavs??? jeg har også veldig lyst.koster det ekstra? så du om det ble gutt eller jente???legen vill ikke si om jeg får gutt eller jente:( å jeg er sååå nyskjerrig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå