Gå til innhold

Er det vanlig at det stikker og prikker i magen en uke etter tidlig SA?

Anbefalte innlegg

Jeg proever igjen, er saa nyskjerring paa dette. Vet noen naar det slutter? Graviditetstegn og de fleste symptomer er borte, men det kiler rundt i hele magen hete tiden. Noen som vet? En uke siden SA, og bloedninger har stoppet.

Fortsetter under...

Takk for det, ja - det er noen ting det er i orden ikke aa ha opplevd. Jeg er jo en av "gamlisene" her inne med mine 34 aar, saa erfaringene blir noe annerledes kanskje. Men jeg er jo aaaaaaaaaaltfor ung til aa vaere med de ordentlige "gamlisene" inne paa "over 35 og proever" hehe....

Vi proever igjen, vi, allerede neste EL.

Klem tilbake.

Ja, det er det bare et TALL =o)

Fikk min foerste da jeg var 32, det var en helt utmerket alder aa faa sin foerste i. Jeg faar bare la det stikke og prikke ferdig, er i saa bra form at jeg ikke trenger noen legebesoek kjenner jeg. Kjenner kroppen saapass godt etterhvert saa jeg ville nok visst om noe ikke var i orden. Da blir det IKMuke49 paa meg, og vi faar sette i gang om noen dager tenker jeg.

Hei Femina! Takk for sist:-)

Kan jeg få spørre deg om en ting bare, siden vi er i samme båt ang sa, så lurer jeg på når du har regnet ut din IKM fra.Unnskyld at jeg spør rett ut, men: Er det fra dagen du begynte å blø, eller den dagen det beg å komme mer en bare blod ut?

Lurer siden jeg beg å blø fredag, men selve spiren kom ut mandagen..Håper det er greit at jeg spør..

*stor klem*

Annonse

hei hei.

de gangene jeg har hatt en sa, har det faktisk prikket og vært gravidfølelse i magen helt frem til etter EL.

men det har gitt seg hver gang jeg har fått EL.

det er sikkert veldig individuelt, men kroppen bruker jo tid på å trekke seg tilbake og samle opp en ny giv :)

Hei Canutte,

Helt ok aa spoerre, jeg regnet IKM til aa vaere loer/soen, spottet ons, hadde de veldig kraftige, klumpete (ikke til aa ta feil av bloedningene) tors-soen, saa moderat og brunaktig bloedning man-tirs.

Sambo mener han kan stille klokken etter min TR, saa baade EL og IKM er rimelig lett aa regne ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...