Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 sliter med julegavene til familien, spessielt vanskelig med mor og far, og hva liker jenter på 11-12 år, som har nesten sluttet å leke.? Eneste som er klart er julegaver til beste og oldeforeldre fra sønnen min. De får alle sammen en kyllingflokk! (se kirkens bymisjon...) syns det var en genilal ting til noen som har alt. Man føler jo at det blir brukt mye penger på tull i jula også da.
Tommage♀♂ Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Så veslevoksne jentene er nå for tiden er det kanskje en idé med en toalettveske/sminkepung med litt diskré sminke eller hudkremer i?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hei! Ble litt interessert i denne "kyllingflokken" men fant ingen ting på sidene til kirkens bymisjon... hvor skal jeg lete? Ellers er mine tips: teater, konsert eller kinobilletter, gavekort på en butikk de liker eller et kjøpesenter, Kalender med bilder av ungene (Vi bestiller hos Fotoknudsen og de har vært en stor hit i min familie i flere år), pen krukke eller boks med hjemmelaget julegodt, bøker, IQ-leker (på bokhandlene har de masse av dem i forskjellige vanskelighetsgrader), Spill for hele familien.... ja, det var da noen forslag... Lykke til!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 kanskje klær...og sminketing osv...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 oj, det var visst kirkens nødhjelp.alle burde sjekke ut denne siden, jeg syns det var en super ide. http://www.gaversomforandrerverden.no/
tessa 82 Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Forslag til jenter på 11-12 år: bøker lip-gloss kule belter gavekort på cd/dvd jentete sengetøy pynteputer spill Å gi bort en kyllingflokk er en super idè... Tror kanskje det er noen som får ei geit i år...
2blånisser Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 lip-gloss(kanskje greit å ikke kjøpe de sterkest fargene da) neglelakk smykke ørepynt klokke pc-spill (eks.sims) mp3 godteri pynteting til soverom dvd-film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå