Gå til innhold

noen som har noen julegavetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter med julegavene til familien, spessielt vanskelig med mor og far, og hva liker jenter på 11-12 år, som har nesten sluttet å leke.?

Eneste som er klart er julegaver til beste og oldeforeldre fra sønnen min. De får alle sammen en kyllingflokk! (se kirkens bymisjon...) syns det var en genilal ting til noen som har alt. Man føler jo at det blir brukt mye penger på tull i jula også da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så veslevoksne jentene er nå for tiden er det kanskje en idé med en toalettveske/sminkepung med litt diskré sminke eller hudkremer i?

Skrevet

Hei!

Ble litt interessert i denne "kyllingflokken" men fant ingen ting på sidene til kirkens bymisjon... hvor skal jeg lete?

Ellers er mine tips: teater, konsert eller kinobilletter, gavekort på en butikk de liker eller et kjøpesenter, Kalender med bilder av ungene (Vi bestiller hos Fotoknudsen og de har vært en stor hit i min familie i flere år), pen krukke eller boks med hjemmelaget julegodt, bøker, IQ-leker (på bokhandlene har de masse av dem i forskjellige vanskelighetsgrader), Spill for hele familien.... ja, det var da noen forslag...

Lykke til!

Skrevet

kanskje klær...og sminketing osv...

Skrevet

Forslag til jenter på 11-12 år:

bøker

lip-gloss

kule belter

gavekort på cd/dvd

jentete sengetøy

pynteputer

spill

Å gi bort en kyllingflokk er en super idè... Tror kanskje det er noen som får ei geit i år... :)

Skrevet

lip-gloss(kanskje greit å ikke kjøpe de sterkest fargene da)

neglelakk

smykke

ørepynt

klokke

pc-spill (eks.sims)

mp3

godteri

pynteting til soverom

dvd-film

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...