Gå til innhold

Håndtverkere...ARG!!!

¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Jeg visste jo at de ikke kom til å komme til avtalt tid, men det er like irriterende uansett. De skulle komme og begynne arbeidet klokken 08.30. Så jeg hadde egetlig bare endelig funnet den gode søvnen da klokka ringte og jeg måtte stå opp for å være klar når de kom. Tror du de kom da?!? NEI! 10.30 var de her, og ikke nok med det. De skulle begynne hos naboen først..Kunne jo sagt noe om det på forhånd da, så jeg slapp å stå opp så tidlig!

Så plutselig kommer de durende inn her uten å banke på med sko på beina.Synes det er frekt jeg..det er trossalt snø og drit ute nå, så tregulvet ser ikke akkurat fint ut når de trasker ut og inn her.

Jeg må dra til time hos jordmor klokken 13 og gav beskjed til snekkern om det for lenge siden. Ikke noe problem fikk jeg beskjed om da, vi er ferdige før det. Nevnte det igjen i dag, men da var det plutselig helt umulig å bli ferdig til jeg skulle dra. Så jeg må dra fra huset med håndtverkere jeg ikke stoler på og la døren stå oppe. Hva om de drar og jeg ikke er hjemme igjen. Skal det stå åpent her for alle som vil da eller?!?! Blir så sint!!

Tenk at disse idiot folka skulle klare å ødelegge dagen min i dag, som attpåtil er dagen før termin også!!!

Langtsytesyteinnlegg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7080297-h%C3%A5ndtverkerearg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk bra hos jordmor. Var forresten inne på føden i går også. Ringte inn i 15.30 tiden og fortalte at det ikke var noe særlig til liv der inne. De bad meg om å komme inn. Så da ble det ikke noe middag, men en kjøretur inn til Ullevål. Litt av et tidspunkt å dra inn på. Har hvertfall fått testet kjøreruta i rushtiden+ håpløst føre og trafikkaos! Det gikk på et vis det også. Ble satt på registrering og fikk ul. Alt så bra ut. Virket som en sunn og sterk baby mente legen.

Hos jordmor i dag.. hehe nesten opp 1 kg på en uke..gulp..er nok alle søtsakene som går ned på høykant om dagen.. 0-1 i ødem, opp kanskje 0,5 cm på symfyse-fundusmål, blodtrykk 112/60, urin uten tull, hjerteslag/min 148, og hodet knapt festet som sist(så godt som festet, men kunne såvidt rikke litt på det, men må mye til for at hodet skal gå noe opp av bekkenet igjen)

De jæ.... snekkerne er her ennå. Nå mista nettopp han ene brekkjernet på parketten, blir nok et fint hakk tenker jeg.. Ser ikke ut til at de setter opp listene rundt døren slik det var da de kom heller.. tror ikke jeg orker å ta tak i det nå, da bare kommer jeg til å eksplodere eller begynne å grine tror jeg.. får vente til de er ferdige og gi tilbakemelding til borettslaget i etterkant, så får de komme og rette opp igjen ev..

Drittdag.. Håper dagen i morgen blir bedre.. kanskje fødsel..ja, liksom..hehe:) er lov å håpe...

Annonse

Skjønner godt hvordan du har det, er liksom som om de mååå irritere folk. Har hatt snekkere gående her flere uker i sommer. Begynte aldri til tiden, gikk alltid før tiden og tok seg laaange pauser stadig vekk. Ble likevel fakturert fullt ut, og hele moro ble 30.000 dyrere enn budsjetter (sjefen deres tippet maks 120.000, pøh!). Irriterer meg grønn over slikt. Hadde jeg visst at de jobbet hele tiden, og kun tok 30min matpause, så hadde det vært greit. Men jeg hørte jo at gutta satt og snakket om damer og biler etc. Tok laaange røykepauser ofte, og heiv tomme tobakkspakker rett ned på bakken. Unødvendig! Grr..Ikke er alt like bra gjort heller, men hjelper lite å klage.

Skjønner godt hva du mener. hadde handverkere gående i hele fjor høst...stort sett gikk det greit da...men du får dem litt opp i halsen....for det er virkelig sant at de aldri kommer til avtalt tid.

De skulle kommet å fikset opp i en del ting for ca 1/2 år siden. Jeg tok fri fra jobben i 2 dager da jeg ikke vil ha dem der alene....men kom de...nei....har enda ikke sett dem...og nå er det så nærme termin at jeg ikke orker dem heller.

Og å dondre brekkjernet ned i parketten hadde jeg aldri akseptert....de har jammen meg herjet nok med det meste hjemme hos oss....Men skjønner godt at du aksepterte det der og da...det er jo helt typisk oss damer....og i alle fall når vi er gravide...føler meg ganske tafatt med det mest akkurat nå....men skal ta igjen om noen mnd når ting forhåpentligvis har stabilisert seg litt.

Gleder meg til å ta fatt i alt som liksom har blitt liggende. Håper det blir en grei unge.....det er jo den som kommer til å styre dagen tross alt....og så han vi har på snart 2 da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...