Gå til innhold

Ang. farfaren til snuppa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Snuppa mi er 4 1/2 mnd).Mulig jeg overreagerer, men han gjore noe som jeg ikke likte! De lå på gulvet å lekte. Jeg skulle ta på henne en pyjamas og kledde av henne. Så sier han: "Å nå ser jeg puppene dine" Og så tok han på brystvorta hennes! Hvorfor gjore han det?!!! Er jeg helt merkelig som reagerer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes litt merkelig ut...

Men det kan bare ha vært en morsom kommentar, som plutselig hørtes veldig teit ut når han sa det. Tror ikke du skal bekymre deg for at han "gjør noe mer", hadde han vært av den typen som "liker små barn", så hadde han neppe sagt det høyt! :o)

Skrevet

Det vriker snålt når du analyserer det liksom, men det er jo en ganske vanlig kommentar.

Jeg sier sånne ord som deilig rompestomp o.l. Jeg har sikkert sagt det med puppen også. Er jo egentlig bare en opplysning på en måte. I mangel på noe kosete å si, liksom.

Skrevet

Hei:) Enig med dere begge. Har jo aldri trodd noe sånn om han. Men ble bare litt satt ut... Hysterisk mamma kanskje;) Han er jo helt tullete etter henne. Og ser at han virkelig koser seg som farfar. Jeg glemmer det. Takk til dere begge:) Måtte bare høre med noen... :)

Skrevet

Litt spesiell kommentar, ja. Men det kommer liksom litt an på hvordan han sa det. Sannsynligvis var det vel bare en litt dårlig spøk...

Skrevet

Ville du reagert annerledes hvis det var en liten gutt du hadde? Synes ikke det er en rar kommentar, men så er ikke babyer "seksuelle vesen" i mine øyne.

Skrevet

Det der tror jeg er helt uskyldig, hadde ikke reagert selv, man sier sånn små rare ting. Du skulle hørt alt det rare jeg kan si til gutten min

Ikke rart i det hele tatt:)

Skrevet

Det var ikke så mye kommentaren jeg reagerte på, men det at han tok på brystvorta hennes. Men ferdig med det nå:) måtte bare si det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...