Gå til innhold

Bedre sent enn aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Jeg er da ett nytt tilskudd i desemberklubben. Ble 100 % sykemeldt i dag og har dermed enn del tid aa slaa i hjel og tenkte at her var stedet aa gj;re det!!!

Jeg er fra Bergen og har termin den 19. desember. Og gleder meg masse til vaar lille gutt kommer til verden...

Ha vaert litt innom og lest paa BIM f;r, og synes dere virker som en knakende flott gjeng!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann og velkommen:) kjempe koselig med nye mennesker:) åssen går det med ditt svanger skap da??

Skrevet

da var det jo på tide du kom deg inn hit :)

velkommen velkommen

Skrevet

Hei hei og velkommen hit:) Du har helt rett i det at vi er en knakende flott gjeng;) Beste klubben desember klubben!:)

Skrevet

Hei og velkommen!

Bur du i Bergen altså? Mulig vi havnar på føden ilag - eg har termin 17.desember :-). Vi ventar på ei lita jente.

Hatt det greit i svangerskapet fram til no? Er det førstemann?

Skrevet

Velkommen hit :D Æ har å termin den 19. :D

Skrevet

Det var jammen meg paa tide ja!!!

Svangerskapet mitt har egentlig gaatt ganske problemfritt til naa.Saa skal ikke klage Har en ganske fysisk krevende jobb saa maatte legge inn aarene i dag og innse at jeg ikke er noen superkvinne... Merker det i rygg og bekken. Men ellers er jeg i fin form.

Skrevet

Jeg bor i Bergen ja. Du og?

Dette er f;rste mann ja. Din f;rste og? Har du bestemt deg for om du skal paa f;den eller storken?

Skrevet

velkommen skal du være.håper du får like mye utbytte av og være her som meg. godt og ha et sted og komme når en sitter der og er bekymret og tror det bare er meg som har det sånn.

Skrevet

hei!

æ føye mæ inn her, æ vente tvillinga og har termin 10des - kan vel sei mæ fødeklar ja. har to gutta på 2 og 3 fra før. e fra nordtrøndelag, men ska fø på stolav.

e stolt over å hør te i desemberklubben vesst det e sånn at det e den som e den beste klubben.

Skrevet

Bra det ikke er bare meg som er litt sent ute da!!!

Har vaert og smuglest her inne f;r, og paa meg virker det som om vi kan vaere veldig heldig som h;rer til under desemberklubben.

Skrevet

Hei og velkommen :) Da er det bare å nyte siste tida her inne sammen med oss da :)

Skrevet

Hei og velkommen :o)

Jeg har også termin den 19..... :)

Jeg leste bare fort gjennom innleggene over her- men fikk ikke helt med meg om du vet om det er jente eller gutt??

Skrevet

Velkommen!!

Holder til i Bergen jeg også, forresten! Termin 28.11, men regner med overtid siden det er setefødsel..

Skrevet

Velkommen til deg og magen! : )

Bedre sent enn aldri! Og desemberklubben er bare den beste, masse trivelige damer her!!

Skrevet

Første her også ja! Og nei, eg har ikkje klart å bestemme meg...tenkte legne storken, men no når alvoret nærma seg, så lure eg på føden. Kan jo bli flytta til sjukehotellet om alt går bra!? Har dåkke bestemt dåkke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...