Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hei =) Vant med brøyting og lange dager du å ja ? Er skikkelig dritt av og til ... derfor håper jeg på lite snø Hvor kommer dere fra da ?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 hallingdal... du? det er sånn at jeg må ringe å si ifra dersom jeg skal noe en kveld slik at han kommer tidligere hjem og er med sønnen....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 tror de får godt av de 5 ukene, slik at de kan se at det er ikke bare å gjøre snn og sånn.. merker at om vi skal noe, så tenker han ikke på at vi ikke bare kan reise akkurat da p.g.a av lillegutt kanskje skal det eller det.. sove, spise ja ett eller annet.. Glemmer ikke at han skal være med, men at det ikke er bare å hive seg i bilen alltid...
Gjest Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Samboeren hadde 4 av de i sommer mens jeg hadde ferie ... men jeg var jo hjemme hver dag som regel da. Han skal ha den 5 uker i begynnelsen av April ... fristende å reise bort en tur ... så får han se hvordan det er =)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 er litt med det å prøve det selv.... er bare det at de lett mister motet om de ikke klarer enkelte ting like greit som oss... men så har vi brukt noen mnd på å bli kjent med de små og... min er 8 mnd.. din?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Celine er snart 6,5 mnd ... hvor gammel er du da ? Jeg er 24. Merker av og til på Celine at hvis hun er lei seg, slått seg eller er trøtt så hjelper det ikke med andre enn meg ... ikke engang pappaen kan ta over da
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 jeg er 25.... heldigvis så er lillegutt stor fornøyd når pappa`n kommer hjem.. gliser far øre til øre.... lillegutt sov borte en natt, når vi henta han så ville han bare til faren... hm, litt snurt der.. he he men når han skal roe seg, så er det nok meg ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå