Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Iføølge UL er jo alt normalt, men jeg bekymrer meg likevel:( kjenner daglige bevegelser, men ikke mye. kan telles på to hender liks.. og babyen vokser visst normalt, men det syns jeg ikke magen gjør?!!!
småtrollet Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 jeg har en bitte liten kul,kjenner bevegelse daglig.men jeg har nok ikke den mest aktive babyen. alt er normalt her også.(heldigvis) hvor langt er du på vei?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Ja, jeg får høre at jeg har liten mage, og jeg kjenner daglig, men veldig lite liv. Jeg er 29+5.
småtrollet Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 31 uker. jeg har spurt legen min opptil flere ganger ang størrelse og spark, men det er ingenting og bekymre seg for. det går nok bra for våre barn og skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 hvor mange cm måler dere rundt magen da? og hvem uke er dere i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå