Gå til innhold

hvordan er det med fotografering???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tar det ifra man tar bildene, til man får de?? stortsett liksom?? og hvor mye koster det å ta slike bilder? om man forstørrer og alt? finnes det slike pakker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar dere bilder?(fotografreing) før de er 1 år også?bare lurer...

Skrevet

ja lillegutt er bare 3 mnd han, men vi har lyst til å gi bort bilder til jul:)

Skrevet

Vi var på studio g her forrige uke,tok gratis babybilder(før fylte 7mnd)skulle ta 14 dager før de var ferdige:)er veeeeldig spent.så flinke fotografer,veldig god på å få barna til å smile hvertfall;)hos knøtteklubbeb dette da..får to bilder,og kjøper til evt flere.div rabatter på bl.a rammer.og du binder deg også til å ta nye når barnet er rundt 1-2år;)

Skrevet

hvorfor gratis?????hvor var det? er det vanlig a??? hihi

Skrevet

Var hos fotograf i starten av oktober, har ennå ikke fått de... Mye pga at jeg ikke hadde mulighet til å komme på visningstime før i slutten av oktober. Når jeg hadde bestemt meg på visningen skulle det visst ta tre uker. Er så spent. Hører vel fra fotografen når som helst nå tenker jeg;)

Fame fotografene har nettopp hatt et tilbud. Ett gratis portrett, og så betaler du for det du vil ha utover det ene. En kjede (husker ikke navnet) har et tilbud som kalles "mitt første portrett" osv. Ta en ringerunde og hør. Ellers ligger det kanskje på 300 kr pr bilde. sånn ca.

Av bildene jeg bestillte tok jeg en forstørrelse - 600 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...