Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 jeg syns det er så kjekt å amme....babyen er jo blitt 6 mnd nå..og vil helst bare ha pupp (og litt grøt innimellom)hun nekter ta flaske... men jeg må si at jeg liker det jeg. syns det er så koselig. hun vil aldri ligge i ro i armene min lenger uten når vi ammer...og da koser vi masse. når hun er ferdig ligger hun å ser på meg og smiler...
Line_78 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Syns også det er koselig å amme :-) Grua meg litt jeg, man hører jo så masse om ammeproblemer, sårhet, brystbetennelser, for lite melk osv, men hos oss så har det gått veldig greit, har vært heldig. Og har hatt lange perioder der kos har vært nesten uaktuelt, han har jo en hel verden å bli kjent med! Og da var det fint med de små ammestundene, der han i hvert fall var rolig på fanget noen minutter ;-) Så for meg har amming vært bare positivt :-)
firemerkersmør Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Ja, kost meg masse med det. Hatt en brystbtennelse, ellers ingen problemer, så vært heldig
simmi25 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 koselig å amme ja:)og når de ser på deg etter ammingen:)
nati, knotten & lille karamell Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Jeg liker å amme....å ja det er veldig koselig når de små titter opp på deg med en smil og takker for maten med en rap:)
IdaJacobine Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Kjempekos! :-) Deilig å være stjerna i livene deres. Så lenge det varer... :-)
newdawn Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 ja det er så koselig, lettvint også. Slipper å styre med flaske og sterilisering av utstyr. Glad det ikke er problemer.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Kjempekoselig...men styra litt i begynnelsen.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Nå er det superkoselig men gud som vi sleit i begynnelsen og da var det ikke koselig!!! Da satt vi begge og skreik, babyen nektet å ta pupp og jeg nektet å gi opp men ble sår som bare det! Hadde i tillegg sopp i over to mnd som ikke gjorde saken bedre. Men nå er jeg så glad for at jeg ikke ga opp for det er en kjempefin nærhet mellom baby og mor;-) ...og så lettvint!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 ja det er jo kjempe lettvint. veldig greit om man blir borte lenger enn planlagt osv... jeg merker at jeg før var veldig sånn at man bør ikke amme for lenge...syns at å amme en som var over 1 år var en forferdelig tanke... men nå frister det jo absolutt ikke å stoppe..hehe,.har heletiden tenkt å slutte til hun er 1 år.. men vi får se... både jeg og hun koser oss jo sånn med ammestundene..... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå