Gå til innhold

hvem har termin i juli?


gullklump

Anbefalte innlegg

hehe, artig dato! Jeg ble født 01.07.77, så var nesten 07.07

 

Morsomt med stolte hanefedre. Min sambo kan ikke vente til det vises, jeg prøver å fortelle ham at det kan ta mange måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 18 juli! Føler meg ikke så veldig gravid akkurat, men det er nå noe der :-) Jeg er veldig spent, alt dette er nytt for meg. Koser meg med å bestille bøker om graviditet på nettet og glede meg over at dette har skjedd. Vi prøvde jo en liten stund også så det er ennå ikke helt gått opp for meg. Våkner på natta og er glad!

Jeg er litt inne på juli-terminklubben også. Ta en kikk hvis dere ikke har vært, men det er litt pes med alle de ulike stedene på BIM som en kan være innom - går fort litt tid :-) Koselig å skulle følge dere til neste sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei ;o)

Æ har termin ca den 10 juli, sommerbaby. ;o)

 

Formen e bra den til tider da.

Kvalm, stikking i magen, veldi trøtt og så klart hormonell. Men flirere som regel mest. ;o)

 

Har store problemer med å holde det hemmelig, men det går no på et vis. ;o) Men det er så klart noen som vet det da. ;o)

 

Ønsker alle lykketil ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere;) Jeg har termin 14.juli 07, fått ny termin av legen men min stemmer nok bedre og det er ca rundt den 17-18. juli....Uansett så gleder jeg meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillevalpen får nok bli hjemme, ja,blir nok litt langt for en liten tass å gå milevis oppe på vidda! Men han kan jo øve seg i skogen hjemme da,det synes de er stas!

 

du kan sikkert reise til varmere strøk helt frem til 6 måned eller no,kommer an på flyselskapet det. Har ikke sjekka reglene så nøye enda,men vil tro du kan ta påskeferien utenlands om du ønsker det!

 

Greit når de ikke springer så mye på byen disse mennene,min drikker ikke så ofte,så slipper å krangle om sånt!(jeg er avholds,har vært i åresvis,så det blir liksom ikke til at han drikker no særlig han heller)

 

Studerer til fysio, ja,har bare litt over et semester igjen,men har hatt opphold en stund,var så lei,og så reiste vi jo vekk 1 år) Gruer meg til å starte opp igjen:-( skal skrive hovedoppgave nå i vinter....

 

Hva syssler du med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg har termin 10.juli. Regner med at den lille spiren ble unnfanget under bryllupsreisen vår.

Er 20 år og har ingen venniner med barn, så det har ikke vært så vanskelig å holde det hemmelig for dem. Har fortalt det til nærmeste familie. Greit å ha noen å snakke med og be om råd, så mamma, svigermor og svigerbestemor er til stor hjelp. Vil gjerne holde det hemmelig til i alle fall etter jul. Men er ikke lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

 

Jeg har termin 1. Juli 2007. Er i dag 7+4. Kjenner kvalmen ligge der i bakgrunnen, men det skal så utrolig mye til før jeg spyr. Er glad for det. Ellers prøver jeg å leve så normalt som før. Passer selvfølgelig litt på i forhold til at vi pusser opp et STORT hus. Litt mer sliten enn vanlig, men det er vel sånn man må regne med. Har kun fortalt det til de nærmeste, dvs foreldre og søsken. Vil holde det hemmelig frem til jul, siden det fortsatt kan skje mye med spiren. Har ikke turt helt så slippe gleden løs, men måtte gi samboeren min en gave på farsdagen. Måtte bare gjøre det liksom...

Jeg være 25år når babyen kommer, og samboer vil være 29år. Gleder oss til å bli foreldre. Dette er noe vi har sett frem til helt siden vi ble sammen for snart 4,5 år siden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har termin 22/7...... jeg tør ikke helt å glede meg enda..... har prøvd i over 1 år.. er så redd for å miste... men kan jo ikke gå å tenke på det hele tiden... har ikke vært gravid før.....

jeg har kjempevonde pupper, er litt trøtt, mens smerter og har fått urinveisinfeksjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har termin 4 juli..Hmm..rart ;) Jeg har sagt det til endel venninner..5 stk..Også har jeg sagt det til søskena mine.. Gleder meg til å si det til mamma,pappa og svigers. Jeg er 25, blir 26 før babisen kommer, og sambo blir 30 om 1,5 uker. =) Vi har vært sammen i 3 år. Har ventet fælt på ring..men den ser ut til å la seg vente.. Vil ikke spørre eller mase..hehe Har såre pupper og er mega trøtt. Det er det eneste. =) Heldigvis ikke kvalm. For det er det værste jeg vet!!

 

Lykke til jenter!! =) Blir spennende fremover!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hønemor*22.07.07:)

 

han er ikke alene om å vente på de første synlige tegnene nei;) her går stolte pappan å koser med magen min hele tiden, og passer ekstra godt på at jeg tar det med ro osv... hehe:)

har også vært på tidlig ul pga blødninger og fikk se hjerteslagene, og at alt var i orden:) jeg spurte han om det gikk litt mer opp for han da, og han svarte at det var jo ikke så spesielt......(litt skuffet ble jeg da) men så ringte en kamerat av han og det første han gjorde var å si hva han hadde sett... etterpå måtte han jo inrømme at det var litt stort likevel:P tror nok hele bygda har hørt om det også nå:P hehe:) morro er det..! helt klart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Jeg har termin rundt 22 juli (ikke helt sikker).

Merker litetil det enda, men det kommer vel. Sist var jeg kjempekvalm fra ca uke 7..

 

Kjekt å følge dere andre som har termin på samme tid.

Vi har ikke fortalt det til noen enda ( bortsett fra min bestevenninne). Tenkte å holde oss til julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann alle sammen=)

Jeg har termin 16 juli. Åhh, skal bli så kos med en sommerbaby..

Da jeg fikk gutten vår var det på senhøsten, og vi måtte være inne store deler av vinteren for det var så kaldt... Jeg har vært såååå trøtt i hele dag, og litt småkvalm. Men går greit så lenge man vet at det er pga av spiren der inne at jeg ikke er i toppform=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Brasil og det skal bli sinnsykt deilig med litt varme på en kald kropp:-) Teller dager jeg nå hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 20.juli, dagen før treårsdagen til gulljenta mi og bryllupsdagen vår ( jada vi samler alle de store dagene til ei og samme uke om sommern- hi hi!)

Har absolutt ingen symptomer, er frisk og rask og lykkelig over å være gravid igjen, men også litt bekymret for at jeg plutselig ikke skal være det!

Støtter opp om Sonias oppfordring, nemlig å besøke juli-klubben :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 9 juli .har vært kvalmen og uvell en periode nå ,spydd litt og hatt ømme bryster ,har ikke greid å holde det hemmelig forstår liksom ikke mening med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Eg har julibaby i magen:-) Fant det ut idag så eg har svevd på ei sky i heile dag!!! Fantastisk følelse.

Iflg bim har eg termin 16.07.06 men rekner med at det blir noen dager seinare da eg har hatt sykluser på 35-38 dager. Denne måneden aner eg ikkje når eg har hatt el. Fant den ikkje når eg pleier så håper den har vert før denne syklusen.

 

Har sagt det til min beste venninne og storesøster idag, men skal prøve å holde det hemmelig til jul. Når eg er ca 12 veker på vei.

 

Når skal dere bestille deres første legetime? Eg har lyst å prøve å få den rett før jul. Men er det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle!

 

Min termin er foreløpig 20/7-06 ifølge BIM. EL var vel rundt 26/10. Tok ein test søndag som var positiv. Har ein gut på knapt 2 år frå før. Vi går spennande veker i vente. Håpar alt går bra for oss alle:-)

 

Av symptom har eg ømme brystvorter, større bryst, murringar i magen av og til i tillegg til å verte fort trøytt. Ellers alt vel!

 

Her i gården er det foreløpig berre eg og sambuaren/forloveden min som veit. Trur vi ventar litt til før vi fortel det til dei nærmaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Jeg har mens termin den 23 juli.Tror den er ganske sikker.

Har ei jente på 3 år fra før.Jeg er 25 år og samboer er 26.

Vi har hvert sammen i 5 1/2 år.

 

Formen er litt opp og ned.Kvalmen har meldt sin ankomst for 3-4 dager siden.Dårlig matlyst å.Var mye kvalm og kastet opp flere ganger om dagen til midt i mitt forrige svangerskap,men det er verdt det!! Det er jo vedig koselig å være gravid å.

 

Har ikke røpet hemmeligheten til noen ennå,men mine foreldre får nok

høre det innen kort tid.

 

(PS.Har byttet nick fra gamp til #Glad mamma# )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 1 juli jeg.. Ingen barn fra før! Mistet i MA i uke 13 i februar.

Jeg er 28 og sambo er 25 ;)

 

Vi krysser fingrene og tenker positivt denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Har termin 21.07.07 (foreløpig) og dette blir min første.

Gleder meg fryktelig mye men det er liksom ganske uvirkelig ennå...

Jeg har kun "snille" symptomer foreløpig - heldigvis!

 

Lykke til alle sammen! Vi er jaggu heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!!

jeg har termin 11 juli etter egen regning, men legen sier 14, jeg velger å følge min egen frem til jeg har vært på ul, men det er lenge til,sikkert ikke før uti feb.

 

føler meg ok, er litt trøtt da, men blir ikke mye tid til å sove ut når man har ei på 9 måneder fra før.

og så er jeg litt små kvalm på kvelden.

 

har tenkt å drøyen et par uker med å si noe, men klarer ikke vente helt til 12 uke!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...