ITG Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 ?? og hvilken forsikring er den beste? vanskelig dette med forsikring synes jeg...
Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Ja ... hun er forsikret gjennom IF. Fikke n kjempe fin avtale der
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 jepp.. gjennom gjensidige fordi der er vi og forsikret.. men i banken her kan jeg og få barneforsikring tilknytta kontoen hans, da vil han itillegg få bankens beste rente.. i terra kosta det ca 90 kr mnd (tror jeg)... er mulig jeg vil bytte til den....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Ja,han er forsikret gjennom sparebank1
#gurimalla# Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Ja selvfølgelig er de det!!! Vi har barne og ungdomsforsikring til gjensidige, det dekker invaliditet,uførhet,behandling,dødsfall osv. Men du har rett i at det er ikke enkelt å vite hva man skal velge ...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 da jeg var å hørte på forsikringer så sa ho det at det var mange som forsikra dyra sine som bare det.. kunne betale mange tusen i mnd,,men når de fikk spm om de ville forsikre barnet så spurte de bare "hvorfor det, trenger vi det da?"
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Vi har IF forsikring. Vet ikke om den er den beste, men vi har brukt IF på hus/bil/oss selv, så jenta vår havna også hos dem.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Kasper er forsikret igjennom dnbnor. Synes det er en bra forsikring. Det er veldig viktig å få med sykdoms forsikring også/uførhet. For det er faktisk 90% av alle de som uføre skyldes det av sykdom. Er noen forsikringer som bare gjelder ved ulykke se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå