Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

?? og hvilken forsikring er den beste? vanskelig dette med forsikring synes jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ... hun er forsikret gjennom IF. Fikke n kjempe fin avtale der

Skrevet

jepp.. gjennom gjensidige fordi der er vi og forsikret.. men i banken her kan jeg og få barneforsikring tilknytta kontoen hans, da vil han itillegg få bankens beste rente.. i terra kosta det ca 90 kr mnd (tror jeg)... er mulig jeg vil bytte til den....

Skrevet

Ja,han er forsikret gjennom sparebank1

Skrevet

Ja selvfølgelig er de det!!! :) Vi har barne og ungdomsforsikring til gjensidige, det dekker invaliditet,uførhet,behandling,dødsfall osv. Men du har rett i at det er ikke enkelt å vite hva man skal velge ...

Skrevet

da jeg var å hørte på forsikringer så sa ho det at det var mange som forsikra dyra sine som bare det.. kunne betale mange tusen i mnd,,men når de fikk spm om de ville forsikre barnet så spurte de bare "hvorfor det, trenger vi det da?"

Skrevet

Vi har IF forsikring. Vet ikke om den er den beste, men vi har brukt IF på hus/bil/oss selv, så jenta vår havna også hos dem.

Skrevet

Kasper er forsikret igjennom dnbnor. Synes det er en bra forsikring. Det er veldig viktig å få med sykdoms forsikring også/uførhet. For det er faktisk 90% av alle de som uføre skyldes det av sykdom. Er noen forsikringer som bare gjelder ved ulykke se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...