Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Finnes det noe for å fjærne hemorider? Sliter med ei lita ei der bak... Veeeeeldig ubehagelig!!!
Denise:-) Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 spør etter alcos anal eller scheriproct på apoteket. det er bare en av de som er anbefalt til gravide men jeg vet ikke hvilken
PrincessElisabeth Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 det er den med det fine dekkende navnet som anbefales til gravide og ammende... jeg anbefaler både pillene og kremen, men skal ærlig innrømme at nå som jeg har født, det re nå de forsvinner, de forsvant ikke på meg før fødselen iallefall...men det er verdt et forsøk, det holder det i sjakk da, men det forsvinner når man har født har jeg hørt.
selfangerkjerringa Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 sheriproct skal helst ikke brukes av gravide. Alcos Anal er det bare å smøre på Det fungerte faktisk ganske greit for meg. Andre tips er å sørge for at en ikke har hard mage.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Tror det er dette jeg også har fått...:S klør veldig på mellomkjøttet og det blir bare verre og verre (klumpete hud)... kan det være noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå