Gå til innhold

Latskap....noen som topper denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er egentlig litt praktisk...

Jeg lot nemlig julestjernen fra i fjor henge i vinduet hele året - slukket, riktignok. Den var laget av hvite perler, og kunne med litt velvilje tas for å være vanlig årstidsnøytral pynt.

Så nå når adventstiden kommer, trenger jeg bare å sette i støpselet, og så er det jul igjen.

Fortsetter under...

Skrevet

Lurt det da.. Så slipper den å ligge på loftet og støve ned..

Men det topper nok latskapstatistikken.

Skrevet

den var lur...=0)

men har kanskje noe som topper....

mannen min skule ut å lufte bikkja vår.men hva gjør han? jo,han setter bikkja i sidevogna på motorsykkeln,og kjører i vei....hahaha

da jeg konfronterte han med tullet han bedrev fikk jeg som svar..:skulle bare lufte bikkja jo!!!

trenger jeg si at etter mitt var sagt,så skjedde det ikke igjen...?

Skrevet

Jeg må ha ny julestjerne i år for min gamle forsvant i skilsmisseoppgjøret i 2003 og siden har jeg ikke funnet noe jeg likte... Skjønner nå at jeg må finne en slik som din for da kan den jo bare henge der og så mister jeg den ikke noe mer ;-))))

Skrevet

De som mangler julestjerne til sitt hvitbeige hus kan få en av meg! Den er hvit og kjempesnasen fra Åhlens 2004!!!

Jeg vil ha ny men dette skjønner ikke mannen min atte vi selvfølgelig må ha ny nå når vi plutselig har vi noen schwære moderne kvadratiske vinduer og der vi bodde i fjor og året før der var det sånne høye gammeldagse århundreskiftevinduer og da passer jo ikke den stjerna vi har og dette er såklart kjempeviktig for alle både små og store og det er jammenmeg ikke noe lenge til jul men han gidder altså ikke høre etter i det hele tatt!

Kan dere skjønne det?

Skrevet

Menner skjønner seg selvfølgelig ikke på sånt!

Si til mannen din at det er bare èn ting du ønsker deg til jul, og det er "JAvel, Karomamma!"

Til gjengjeld kan han få det siste ordet - hvis det alltid er: Javel...

Sånn , der var julegavene til dere begge i boks!

c",)

Annonse

Skrevet

Hihi, du er nok ikke den eneste med julepynten på plass - året rundt!

Her henger noe som jeg ikke helt vet hva jg skal kalle - en slags discokule i sølv og stål, med en sølvfarget kule inni, hm.....den henger på kjøkkenet, i taket for 3. år på rad:-) Og i fjor hang jeg opp noe dilldall i stållampen over kjøkkenbordet - og jammen henger det der ennå gitt;-)))

Skrevet

Ha, ha, du får komme på treff til meg på mandag og henge den igjen her. Bor jo i skikkelig bløtkakehus med bærumsvorter ;-) (karnappvinduer med blyglass...!!!!) Bærre lekkert ;-))))

Skrevet

Ha ha ha - for en beskrivelse da du!!! Bløtkakehus med bærumsvorter............Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Skrevet

Utrolig bra beskrivelse!! Må nesten inn på finn.no nå og se om jeg ser noen som ligner... Hahaha!!

Skrevet

Svigermoren min har huset fullt av både påskepynt og julepynt hele året. Ikke på grunn av latskap tror jeg, men fordi hun synes det er så hyggelig... Noen 17. mai flagg finnes det også rundt om kring, julekort fra 20 år tilbake på kjøkkenet, russekortet til mannen min (er nå 18 år siden han var russ) pent dandert på kjøkkenbordet. Tenk det, hver gang hun flytter på duken, legges det kortet tilbake. Kan ikke kalles latskap det!

Så en liten julestjerne som henger fra i fjor, det gjør da ingenting. Og så praktisk da, da slipper du å lete etter den i år.

Skrevet

Hehe, da skal jeg jammen si at det er bevisst fordi jeg synes det er så koselig. ra unnskyldning.

Jeg oppdaget forresten en liten gul dusk med rødt nebb på i går - en påskekylling fra barnehånd - den henger veldig høyt oppe over kjøkkenvasken/bakvinduet på kjøkkenet. Men den det er jo også bare fordi den er koselig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...