Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 og spotter idag på dagen jeg skulle hatt mensen.
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hei hei.. Jeg hadde masse spotting og blødninger i hele begynnelsen av svangerskapet. Helt fram til uke 14. Jeg hadde også slik at jeg fikk det spesielt den dagen jeg skulle ha mensen. Tror det er normalt. Er verre hvis du skulle begynne å blø skikkelig friskt blod. Men det går nok greit Lykke til:)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Tusen takk for svaret:) Nå ble jeg veldig glad og positiv!! Er fint når andre har vært gjennom det samme og at det ender bra!! klemmer
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Så lenge det ikke er friskt rødt blod hadde jeg ikke vært bekymret. Har hatt brunt og gammelt blod i alle min svangerskap (og det er blitt 5 av dem ), særlig de første ukene. En gang kom det friskt og rødt og det endte i SA. Ellers gikk det bra.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 mener ikke å skremme deg men mitt første svangeskap endte i spontanabort i ca uke 7. det begynnte med litt blod som etterhvert utviklet seg til en slags mesnstasjon, altså friskt blod, så gammelt. men vet spotting kan være vanlig så sersom det ikke er friskt og ingen smerter er det nok ingenting, spontanab. blør du mer eller mindre som en vanlig mens men det trenger ikke gjøre så vondt. det går nok bra! LYKKE TIL
Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Tusen takk;) Jeg blir ikke skremt. Er jo forberedt på at sånt kan skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå