Herkules Skrevet 14. november 2006 #26 Skrevet 14. november 2006 gjør alt det der men min lille er 3,5 mndr og får ikke gjort så mye galt enda
Gjest Skrevet 15. november 2006 #27 Skrevet 15. november 2006 selvfølgelig. Passer jo på at hun er "i sikkerhet da".. ..tenk på de som har mange barn..vi må jo leve normale liv selv om vi har baby, heller tilpasse seg:-)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. november 2006 #28 Skrevet 15. november 2006 Mina er litt over 2 mnd nå. Vi bor i en 4 roms leilighet med alt på et plan, så jeg går i dusjen mens hun ligger på teppe og koser seg med babygymmen. Søpla og posten tar jeg når jeg er ute å går i løpet av dagen.. Når hun blir eldre og begynner å rulle da kommer jeg til å legge henne i lekegrinda
lykkelig og solstrålene Skrevet 15. november 2006 #29 Skrevet 15. november 2006 Nå som vesla har begynt å komme seg fremover og synes vedovnen er spennende så går jeg ikke fra henne dersom den er fyrt i. Om jeg skal hente posten eller gå ut med bosset så legger jeg henne i senga med en leke. Skal jeg dusje så tar jeg henne med på badet. Om ikke ovnen er fyrt i så springer jeg ut og henter posten mens hun ligger på gulvet. Men vi har ikke så lange avstander her da...
mai mammaen til to Skrevet 15. november 2006 #30 Skrevet 15. november 2006 i starten gjorde jeg nesten ingenting heller.. jeg fikk aldri til å starte på middagen osv..men det gikk seg til litt etter litt. nå er hun blitt 6 mnd og jeg får spist, laget middag ryddet osv selv om hun er våken. når eg dusjer ligger hun på gulvet og ruller rundt. pleier ofte ta av henne alle klærene så dusjer jeg meg ferdig og tar henne med meg i dusjen litt..det er koselig,,, posten og bosset henter og kaster eg når vi går på tur.bor i boretslag og det er så langt å gå..tørr ikke la henne ligge inne alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå